Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, January 25, 2012

Kes SIAL: Melayu Sokong A.B.U. Merupakan Kemuncak KEBODOHAN Bangsa!

Hairan bin ajaib! Bagaimana BUSUK hati budak2 MELAYU dalam Pakatan Rakyat ni. Sanggup sertai ABU (Asal Bukan UMNO) Laaaaa bawak mengucap! PAS pun turut sama sokong ABU ni. Lagi BANGANG! Parti Islam (kononnya) menyokong ABU.

ABU ni maksud nya mereka sanggup sokong sesiapa sahaja asalkan bukan UMNO. Tak ke BODO SIAL? Makna nya kalau la yg bertanding UMNO dgn PARTI ISRAEL MALAYSIA mereka akan sokong Parti Israel tu semata2 untuk memjatuhkan UMNO! Ish ish ish kan aku kata BODOH SIAL! Aku tak heran kalau CINA dan NDIA suka ABU ni, sebab mereka memang mahu MELAYU @ ISLAM (UMNO) jatuh di negara kita, tapi apa kes dengan MELAYu sendiri yg sokong mereka ini?

Sedeh! Sedeh bila lihat KEBODOHAN bangsa aku sendiri! Mereka begitu BODOH dan BAHALOL untuk melihat lakonan dari orang2 CINA dan INDIA ni. Mereka jadi bahan dan alat untuk memecah belahkan kaum mereka sendiri! Mengucaplah wahai saudara2 ku! UMNO itu parti MELAYU, kalau tidak ada UMNO habis la MELAYU dan secara langsung habis la ISLAM di Malaysia ni!

Kamu sendiri lihat bagaimana mereka memerangi ISLAM, bahkan PAS sendiri di KUDA kan dan tidak dapat menegakkan ISLAM, contoh terbaru di Selangor. Tak payah la cakap pasal Pulau Pinang. Proses menjadikan Pulau Pinang sebagai SINGAPURA ke dua sedang rancak di jalankan, tetapi sekali lagi puak2 Melayu dalam PR membutakan mata, kerana apa? Kerana hasrat dengki dan busuk hati di campur dengan dendam kesumat yang bakal mengundang parah kepada negara!

Aku tak harap orang2 tua dalam PAS untuk berubah, tetapi aku doakan dan berharap agar budak2 muda dalam PAS terutama nya, akan sedar kemusnahan yang bakal di harungi oleh umat Melaya di Malaysia jika PAS masih duduk di bawah Pakatan Rakyat.

Aku harap PAS janganlah menjadi pemecah UNDI orang Melayu kerana akibatnya PAS akan di LACURKAN seperti yg terjadi di Selangor dan Pulau Pinang. Aku tak kesah sgt Kelantan sebab sekurang2 nya orang Melayu masih menjadi pemerintah di sana dan sama seperti di Kedah, tapi aku sedeh lihat apa yg terjadi di Pulau Pinang dan Selangor. Di 2 negeri ni nampak sgt bagaimana PAS di KUDA kan oleh DAP dan PKR.

Bersatulah wahai umat MELAYU ISLAM, jika tidak kita akan jadi hamba sekali lagi di tanah tumpah darah kita sendiri!

Yang Ikhlas,