Berita Harian: Mutakhir

Friday, January 27, 2012

PAS BIOL: Khalid Samad Kata Hasan Ali Akan Jadi Budak Suruhan UMNO. PAS Macamana Pulak?

Timbalan pesuruhjaya II PAS Selangor, Khalid Samad berkata bekas ketuanya, Datuk Dr Hasan Ali hanya akan menjadi "budak suruhan" dalam Umno apabila berjinak-jinak dalam kem "kuasa ketiga" – kumpulan yang dikatakan akan meraih sokongan pengundi penentu dalam pilihan raya akan datang.
--------------------------

Begitulah kata2 KAWAN Hasan Ali sedikit masa dulu. Setelah membuang Hasan Ali mereka memfitnah pulak beliau dengan cerita2 sebegini. Tapi aku hairan, kalaulah kata2 si bahalol Khalid Samad ni betul, macam mana pulak dengan KESELURUHAN PEMIMPIN PAS yang sekarang ini SEDANG menjadi BINATANG TUNGGANGAN si kafir laknattullah DAP dan PKR? Kalau betul pun sekurang2 nya Hasan Ali bekerja untuk ORANG MELAYU ISLAM, sedangkan PAS menjilat JUBOR SEORANG PELIWAT dan menjadi hamba orang KAFIR!

Mana pejuangan yg lebih suci? UMNO tak janjikan bulan dan bintang seperti Pakatan Rakyat tetapi sekurang2 nya apa yg di janjikan pasti di tunaikan! Adakah Pakatan Rakyat telah menunaikan janji2 mereka? Sedarlah wahai budak2 BODOH dalam Pakatan Rakyat, kamu hanya boleh menipu orang2 BODOH seperti kamu sahaja. Rakyat sekarang bukan bodoh! Di kampung2 dah ada internet, mereka boleh lihat sendiri video ANWAR MENUTUH PELACUR CINA tu, mereka boleh lhat sendiri bagaimana kamu menjual maruah bangsa dan agama dalam ceramah2 kamu.

Sikap para pemimpin kamu juga di nilai rakyat. Cara kamu bercakap, berucap, memfitnah tanpa bukti semua ini akan di jadikan kayu pengukur semasa mereka mengundi nanti. Kamu hanya tahu berpolitik, sepanjang tahun berpolitik, naik turun mahkamah, tapi apa kebajikan kamu pada rakyat yg kamu wakili? Tanya ANWAR berapa kali dia pergi melawat kawasan dia? Dia duk sebuk bantai jubor orang dan pelacur. BODOH BETUL LAH orang yang mengundi wakil PAKATAN RAKYAT nih.

Yang Ikhlas,