Berita Harian: Mutakhir

Friday, January 27, 2012

DAP BABI: DAP Mula Sebuk Cari Melayu Nak Dijadikan BINATANG TUNGGANGAN!

Sejak kebelakangan ini sebuk DAP mencari wakil2 dari Orang MELAYU (Hanya MELAYU BODOH DAN SIAL JE YG SUDI JADI KELDAI DAP NI) untuk persiapan sempena PRU13 nanti. Mereka tidak mahu lagi terjadi seperti di Perak. Jadi sekarang, mereka carik orang Melayu untuk di jadikan wakil mereka agar sekiranya mereka berjaya menawan sesebuah negeri, maka mereka akan lantik ahli mereka sendiri menjadi MB, tidak perlu lagi beri mandat kepada orang lain seperti PAS atau PKR.

Bijak DAP ni, ini membuktikan sikap TAMAK HALOBA mereka. Tak cukup ke Melayu dalam PAS dan PKR? Kenapa perlu mereka sebuk2 mencari wakil2 Melayu? Semestinya la mereka pada hakikat nya TIDAK PERCAYAKAN rakan2 pakatan mereka iaitu PAS dan PKR. Itu lah sebenar nya. Mereka telah nampak penyatuan umat2 MELAYU. Mereka juga telah nampak bagaimana perangai ANWAR IBRAHIM. Mereka tahu sebenarnya Anwar sememangnya kaki perempuan dan kaki liwat, tetapi buat masa sekarang, mereka terpaksa mempertahankan Anwar demi Pakatan Rakyat.

DAP takkan mungkin boleh menerima seorang yang kuat main DUIT, main PELACUR dan main JUBOR seperti Anwar Ibrahim menjadi ketua mereka sekiranya mereka berjaya menawan Putrajaya (JANGAN MIMPI LA YER). Mereka juga telah nampak bagaimana sebahagian ahli2 PAS sudah sedar dan bersedia berunding dgn UMNO demi AGAMA dan BANGSA. Maka tindakan drastik mereka untuk mempertahankan kuasa mereka ialah dengan mancari LEMBU-LEMBU DARI KALANGAN ORANG MELAYU untuk di jadikan BINATANG TUNGANGAN mereka.

Jadi nasihat aku kepada seluruh umat Melayu ... TOLONG JANGAN JADI BINATANG TUNGANGAN DAP! Malulah kamu kepada bangsa dan agama kamu! Hina sungguh kamu jika kamu duduk di bawah tapak kaki orang CINA! Fikirkan lah!

Yang Ikhlas,