Berita Harian: Mutakhir

Saturday, January 14, 2012

SEKS MINDA: Pakatan dapat 'kerjasama dari dalam' BN

Timbalan presiden PAS Mohamad Sabu berkata Pakatan Rakyat kini mendapat "kerjasama daripada dalam" BN untuk membentuk kerajaan selepas pilihan raya umum akan datang.

Kerjasama itu diperolehi daripada kakitangan awam termasuk anggota keselamatan dan juga bekas menteri BN, katanya dalam ucapan pembukaan di konvensyen Pakatan Rakyat di Alor Setar hari ini.

"Malah yang sedang bertugas dalam jawatan tanya apakah sumbangan yang akan kita beri untuk tumbangkan kerajaan BN," katanya lagi.
------------------------------

Amboi Abg Mat, sodap nyer cakap jer, Abg Mat jangan terkejut nanti tgk kebangkitan umat2 MELAYU menentang PAS. Jangan ingat bila PR buat apa2 perhimpunan orang ramai dtg menunjukkan sokongan rakyat, itu bukan rakyat itu pengikut tegar korang je yang memang suka kan suasana huru hara. Rakyat yg duk diam ni pendam hati pasai korang sanggup JUAL ISLAM di sebabkan kuasa! Hang jangan tak tau Abg Mat!

Di PERAK tempat aku ni pun dah ramai puak2 kamu yg paling tadah Abg Mat oiiii. Jadi cakap tu agak2 la. Di pejabat2 kerajaan mestila ada pengikut kamu, tapi bukan ramai mana pun. Kalau satu sekolah ada 100 kakitangan, tak sampai 20 orang pun orang kamu Abg Mat sayang oiiiii!

Sejak cerita Anwar MELIWAT Saiful dan video dia menutuh PELACUR CINA tu, lagi ramai orang yang menyokong BN. Jangan kamu fikir sebab mahkamah lepaskan Anwar, maka rakyat percaya Anwar tak bersalah. Kamu kene ingat wahai MAT SABU, rakyat dah yakin memang ANWAR MELIWAT Saiful sejak hari Saiful membuat sumpah laknat dulu. Anwar kecut tak datang sebab apa? Sebab Anwar ni walaupun suka MELIWAT dan menutuh pelacur dia juga seorang ISLAM yang tahu apa yg bakal dia terima jika menyahut sumpah Saiful tuh! Sejak itu RAKYAT MALAYSIA semua yakin memang ANWAR MELIWAT SAIFUL!

Kebangkitan MELAYU nanti akan meranapkan impian Pakatan Rakyat untuk memerintah negara dan impian mereka juga untuk menghapuskan HAK Melayu juga akan terkubur! Tengok lah nanti MAT SABU! Kau ingat muka dan potongan rambut kau macam HITLER org takut kamu ke? HITLER lagi bagus dari kamu sekuraang2 nya dia dulu membunuh beribu2 orang YAHUDI LAKNATULLAH! Kau apa jasa kau MAT SABU??

Yang Ikhlas,