Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 14, 2012

18SX: Awas Para Pemuda, Anwar Ibrahim Mahu Mendekati Anda!

Pilihanraya hampir tiba, Anwar Ibrahim / Pakatan Rakyat semakin terdesak untuk mendekatkan diri dengan anak2 muda belia2 pengundi baru. Kita dapat lihat bagaimana terdesak nya PR terutama Anwar Ibrahim untuk menarik anak2 muda. Dia terkinja2 menari dan menyanyi lagu INDIA semasa Thaipusam yg lepas di hadapat kaum INDIA. Terhenjut2, INDIA2 yang menyaksikan KETAWA MENGEKEK2 melihat telatah ORANG TUA NYANYUK! Yang lebih sedih dan memalukan aku, seorang MELAYU terkinja2 menari2 menjilat JUBOR ORANG INDIA untuk meraih undi.

Di mana sahaja ceramah PR pasti anak muda di timang2, di puji2, mereka sanggup buat apa sahaja untuk mendapat undi anak2 muda ini. Tetapi sayang, wahai Anwar Ibrahim, terima lah hakikat bahawa majoriti anak2 muda sekarang telah muak dan ada yg termuntah2 melihat gelagat kamu. Mereka dah bosan dengan permainan politik kamu. Pemuda PAS juga dah hilang punca apabila melihat kehancuran parti mereka di sebabkan perangai kamu, wahai Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim jangan bermimpi Pakatan Rakyat akan menang besar seperti PRU 12 yg lepas. Kamu akan tumbang INSYAALLAH kerana sikap kamu sendiri. Kamu akan menerima akibat dari perbuatan hina kamu. PAS juga akan menerima pengajaran apabila mereka lebih mengutamakan UNDI dari ISLAM.

Btw bro Anwar, PEMUDA dan PEMUDI kita takut sama lu bro! Setelah mendengar apa yang kamu buat kepada SAIFUL dan melihat AKSI kamu dengan PELACUR CINA tu, mereka nak berpaling dari kamu pun takut, takut apa? Takut kene BALUN la! Dan adakah kamu fikir mereka akan percayakan kamu begitu mudah? Lu maun PELACUR la bro, kalau lu boleh tipu ANAK BINI LU, apa lagi rakyat yang takde kene mengena dgn kamu ni. Sia2 bro!

Peringatan aku pada PEMUDA2 JAMBU dan PEMUDI2, hati2. Kalau Anwar ajak "meeting" atau "program2 tertutup" baik kamu semua pakai CAWAT BESI. Kalau takde baik jgn pegi ... nanti dia kasik password "MOKTAR" baru lu orang tau! Kene service dengan org tua tuh!

Yang Ikhlas,