Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 1, 2012

PONDAN TUA: ANWAR Masih Ketaq Dgn Tun Mahathir!

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menasihatkan mantan perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamed supaya “duduk diam-diam di rumah dan jaga cucu di rumah” serta tidak ‘menyerangnya’ tanpa sebarang asas.
-----------------------------

Kah kah kah takde asas pala kote kamu Anwar. Hahahahaha kamu yg sah kan kamu PRO ISRAEL kepada seluruh dunia! Takde asas mende? Ish ish ish memang Anwar dan Pakatan Rakyat ni masih takutkan Tun Mahathir. Dia tahu Tun M merupakan IDOLA ramai rakyat negara ini, tak macam dia, Anwar hanya IDOLA para GAYBOY yang mahu di SONTOT oleh ANWAR agar mereka mendapat kesenangan dari Anwar.

Adakah layak si PELIWAT dan KAKI SEKS BEBAS ini menyuruh Tun M "duduk diam-diam"? Jauh panggang dari api der! Sudah la Anwar, orang semua tahu kamu dah tak boleh belah, kebangkitan rakyat akan terjadi TAPI bukan menyebelahi kamu. Kamu lihat sahaja la nanti. Pergi la bodek CINA2 tu, mereka saja lah yang sanggup BERTUANKAN seorang PELIWAT seperti kamu itupun sebab mereka ada agenda tersendiri iaitu untuk menggunakan kamu (MELAYU GAY DAN BODOH) demi merampas kuasa di bumi bertuah nih!

Sedarlah diri wahai Anwar! U Going Down! Toing toing toing .... tergolek2 ....

Yang Ikhlas,