Berita Harian: Mutakhir

Thursday, February 2, 2012

KATAK: Zaid Akan Bubar KITA Masuk PR

KUALA LUMPUR, 2 Feb: Parti KITA pimpinan Datuk Zaid Ibrahim akan dibubarkan tidak lama lagi melalui satu mesyuarat agung luar biasa.

Keputusan ini perlu dibuat untuk menghapuskan sebarang keraguan yang mendakwa bahawa parti itu tidak memihak kepada pembangkang, terutama dengan beberapa anggota-anggota kami di Kedah dan Pulau Pinang secara terbuka yang mengkritik Pakatan Rakyat.

"Mereka telah melakukan perbuatan ini secara berterusan," kata satu kenyataan yang dibuat melalui laman web partikita.com hari ini.

Kenyataan itu dipercayai dibuat oleh Datuk Zaid sendiri namun tidak ada sebarang nama diletak pada kenyataan itu.
Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) ialah parti politik yang dahulunya dikenali sebagai Angkatan Keadilan Insan Malaysia (AKIM).
--------------------------------

Kah kah kah dah jadi darah daging si Zaid akan melompat2 mengikut kehendak hati nya. Janji dia dapat jadi YB. Kemaruk kuasa. Dan elok sangat lah masuk Pakatan Rakyat semula sebab manusia2 jenis takder pendirian ini sememangnya patut di longgokkan dalam Pakatan Rakyat. Jangan pulak terkejut nanti jika Zaid jadi YB untuk DAP, ini worang semua boleh jalan, asal dapat apa yg dia nak. Sama macam PAS sampai sanggup melawat kedai2 menjual DAGING BABI bersalam2 dengan penjual2 tersebut sambil bagi DUIT RAYA CINA dan BUAH LIMAU ... semua itu halal pada PAS sebab yang penting bagi PAS bukan HALAL atau HARAM tetapi UNDI. Haram pun boleh jadi halal di sebabkan UNDI dan KUASA.

Sedarlah umat2 ISLAM di Malaysia tercinta ini, masih lagi ke korang nak sokong manusia2 dan parti2 yang sanggup MENJUAL AGAMA dan BANGSA demi kuasa? Sanggupkah korang duduk di bawah pemerintahan para MUNAFIK ini?

Sendiri mau ingat la bro ...

Yang Ikhlas,