Berita Harian: Mutakhir

Monday, March 5, 2012

PANAS: Ismail tolak exco jika tiada 'perubahan pentadbiran'

Hmmmm nampak betui tonggang langgang nya kepimpinan PAS ni. Kalau KEDAH sejemput tu tak leh nak perintah, apa lagi la negara kita nih, HANCUR! Aku rasa PAS ni dah di penghujung jalan, ramai dari pemimpin2 mereka dah mula MUAK dengan orang2 "ATAS" PAS nih. Mereka dah mula nak memberontak. Pakatan Rakyat sebuk kan pemimpin2 BN dan luar negara yg memimpin terlalu lama, tapi apa cerita dengan mereka sendiri?

Jika EXCO di Kedah berani membuat kenyataan terbuka tentang MB nya, aku rasa nampak sangat kepincangan dalam pemerintahan PAS nih. Inilah akibat dari terlampau banyak berpolitik dan melupakan rakyat yang memilih mereka.

DAP masih si ketuai oleh LIM KIT SIANG, PKR masih dengan peliwat terkenal MR ANWAR, dan PAS masih lagi dengan orang tua nyanyuk N.ajis. Mereka2 semua ni dah berpuluh2 tahun jadi kepala, bila nak berambus? Jaga tepi kain org, tetapi CELAH KANGKANG depa sendirik BERKURAP!

Apa yang terjadi di Kedah akan pasti menarik perhatian rakyat menjelang PRU ni. Begitu juga yg terjadi kepada Hasan Ali dan kes2 Anwar Ibrahim serta pemerintahan KUKU BESI DAP di Pulau Pinang. Ostat Badul Amin lagi memeriahkan pesta SUMBANG di dalam Pakatan Rakyat. Ini semua akan memastikan kemenangan lebih besar kepada BN di PRU13 akan datang .... INSYAALLAH!! TAKBIR!!

Inilah kata orang, kadangkala kita di balas di dunia lagi secara tunai sebelum di akhirat nanti. Fikir-fikirkan lah.