Berita Harian: Mutakhir

Monday, March 5, 2012

PAS BATAK: AJK PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad Kata Kakitangan Kerajaan BODOH!

Katanya lagi, kakitangan kerajaan yang cerdik tidak akan rela negara diperintah oleh mereka yang korup, walaupun Presiden Umno memain taktik baru iaitu mengaku silap dan memohon maaf dan berjanji tidak akan mengulangi lagi kesalahan itu. - Harakah Biol
----------------------------------

Maksud si mangkok atas tu, sapa2 kakitangan yang menyokong BN semua nya BODOH! Hmmm ayat biasa la tuh. Ini la masalah orang BODOH PAS, PKR dan DAP nih. Bila kalah, kata orang lain menipu, bila menang kata kebangkitan rakyat, ini semua jelas menunjukkan KEBODOHAN MELAMPAU puak2 Pakatan Rakyat ni. BN terima kekalahan kerana itu semua dah tertulis. Kita buat yg terbaik, kalah jugak apa lagi nak buat. Tapi puak2 BODOH Pakatan Rkyat ni lain, derang ni punya lah BODOH sampai bangkang apa sahaja yg di lakukan oleh kerajaan walaupun perkara itu baik untuk rakyat. Adakah ini yg yg rakyat mahu?

Apa jadi kalau dia memerintah? Jawab nya sapa2 di bawah terpaksa lah jadi "YES BOS" sebab dah jadi darah daging mereka, tak boleh di bangkang! Siapa bangkang itu makna nya musuh. Bersedialah korang kalau PR memerintah, jangan harap la dalam meeting nak beri pendapat, sebab pendapat anda semua akan di bakulsampahkan.

One more thing aaaa, untuk puak2 PAS semua ni, kalau dlm kerajaan ada segelintir manusia menyokong PR tak payah la ckp macam SEMUA org2 kerajaan ni penyokong korang. Agak2 la ckp tuh.