Berita Harian: Mutakhir

Friday, April 27, 2012

Anda Akan Sertai Demo BERSIH3.0 Esok? Jangan Jadi B.A.B.I. Apa Itu B.A.B.I.??


Kalau jawab nya "YA" maka saya dengan ini dengan bangga nya  memberi anda PANGKAT MANUSIA PALING BODOH DALAM DUNIA!! Yey! Tepuk tangannn! yey yey! Macam ni je la, BERSIH 1 ke 2 ke 3 ke sama je. BERSIH ni satu pertubuhan yang HARAM JADAH. Ini bukan badan NGO, tapi badan BABI ...  apakah itu badan B.A.B.I.?

B = Boneka
A = Anwar
B = Bin
I = Ibrahim

Sebab memang jelas, AMBIGA ke atau SASAUan Negara Pak Samad ke sapa pun dalam BERSIH tu memang boneka Anwar. Mereka ujud untuk membawa agenda Pakatan Rakyat. Kalau mereka badan bebas, masakan mereka tidak boleh langsung bekerja sama dengan pihak kerajaan. Badan mana pun, pertubuhan manapun takkan lah setiap cadangan mereka WAJIB di patuhi oleh SPR atau sesiapa sahaja baru mereka puas.

Dalam perbincangan, kita tak boleh mengandaikan hanya kita yg betul. Jika itu kes nya, baik AMBIGA beli pulau kecik kat mana2 negara lepas tu buat negara sendiri, namakan je NEGARA BABI. Dalam memberi pendapat, pasti ada yg boleh di pakai dan terpaksa di tolak. Dalam kes BERSIH 3.0 ni, SPR telah menerima beberapa cadangan yg di anjurkan oleh pihak BERSIH. Tapi BERSIH yang merupakan badan BABI masih tidak puas hati.

Jadi pada anda la, siapa yg tak puas hati sebenarnya? AMBIGA? PAK SAMAD yg dah nyanyuk tu? atau ANWAR IBRAHIM? Sendiri pikir la yer.

Dan dalam ceramah2 pembangkang byk berkata setiap kali DEMO pihak kerajaan menggunakan kekerasan dan nasib pendemo2 ini sering mendapat simpati negara luar. Cuba korang fikir dgn otak korang ok, jgn fikir dgn lutut. Kenapa agak nya org luar yg kesian kan korang ni? Kenapa rakyat negara sendiri tak kesah pun kat korang? Jawab nya org luar apa tahu tentang perangai BURUK korang, hanya rakyat kita je yg tahu. Ini hal rumah tanggan kita, org luar apa tahu.

Orang putih kerjanya sejak azali ialah melaga2 sesama ISLAM. Ini kerja mereka sejak azali. Jadi jangan harap la korang nak dapat simpati rakyat Malaysia, korang semua BODOH dan sukakan KEGANASAN, kami bukan macam itu. Kami suka keamanan.

Jadi sebelum korang nak keluar esok menyertai BERSIH3.0 ni, aku mintak fikir masak2. Jangan jadi hamba CINA. Korang pun tahu ANWAR IBRAHIM amat di sayangi oleh DAP begitu juga dgn USA, kerana dia ni manusia yg senang di kawal. Bagi je upah sekor CHINADOLL, dia akan ikut cakap tanpa bantah, bagi upah BALAK JAMBU lagi dia suka dan akan patuh menurut perintah.

So JAUHI BERSIH3.0! Jagalah harga diri anda. Kita orang MELAYU dah dari dulu di jajah, takkan sekarang nak kene jajah dengan BANGSA yang kira bwk masuk untuk melombong bijih dan menoreh getah!?!? Cukup2 la tuh! Jaga maruah kita, jaga AGAMA kita. Jaga AKIDAH kita. Jangan jadi B.A.B.I.