Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 2, 2012

B.A.B.I., Bersih3.0 dan ASSmin Pun Suka Aiskrim! N.ajis!!!

Gabungkan ketiga2 kesah ini dlm satu post. Mula2 hal BABI, bukan BABI yg di makan oleh Teressa Cock tu, tapi B.A.B.I. iaitu Boneka Anwar Bin Ibrahim. BABI dan Bersih3.0 kita rangkamkan sekali sebab BERSIH ni memang BABI. BERSIH bukan membawa suara untuk membantu meyempurnakan sistem pilihanraya kita, tetapi BERSIH lebih kepada cubaan mempengaruhi rakyat untuk membenci Kerajaan Barisan Nasional. Semua nya kerana BERSIH ialah BABI.

Ramai yg hadir pada DEMO atau lebih tepat lagi RUSUHAN PILITIK yg dianjurkan konon nya oleh BERSIH. Ramai sgt! Handal memang handal. Tetapi menagapa mereka merusuh? Kenapa? Untuk apa? Apa matlamat rusuhan tersebut? Siapa dalang nya? Rata2 mereka yg hadir tempoh hari ialah manusia2 yg suka kan keganasan. Adakah itu suara rakyat Malaysia yg kira2 ada 30 juta org ini? TIDAK! Itu hanya suara manusia2 yg gemarkan keganasan. Mereka juga merupakan BABI. Adakah mereka tidak nampak apa yg berlaku sekarang? Adakah budak2 belasan tahun tahu pasal sistem pilihanraya? Macam mana manusia2 ini boleh menerima sebijik2 apa yg di BERAK kan oleh Ambiga? Dan tuntutan yg mereka buat, adakah wajib di dgr dan di terima bulat2 oleh kerajaan?

Jika macam itu, maka negara kita tidak akan aman lagi, kenapa? Katakan lah Pakatan Rakyat berjaya memerintah negara. Dan selapas itu makna nya org2 BN pulak boleh la membuat "DEMO" dan mcm2 tuntutan saban minggu untuk menggulingkan kerajaan PR pulak? Boleh ke macam tu? Sampai bila? Itu yg terjadi di Thai. Ekonomi Thai lumpuh, baju merah la, baju kuning la. Siapa yg untung? Atau siapa yg rugi?

Kalau korang2 para pembangkang kata RUSUHAN BERSIH3.0 tempoh hari BERJAYA, sebenarnya RAKYAT yg rugi! Negara yg rugi! Dan percayalah, BERSIH yg merupakan BABI sebenarnya MEMBANTU kerajaan Barisan Nasional untuk menang lebih besar lagi di PRU akan datang! Lihat sahaja nanti! INSYAALLAH! Allah tahu apa yg kita tak tahu.

 Eh YB, service Angry Bird ke? 

Kisah ASSmin ni pulak, aku ingat BINI dia je suka aiskrim mcm Nalla cakap. Rupanya dia pun suka di AISKRIM kan oleh "makwe" nya. Hmm tapi mcm biasa la, siapa la nak ngaku BERAK tengah jalan? ASSmin juga merupakan BABI. Itu semua org tahu. Kalau dia bukan BABI masakan dia sanggup serahkan bini dia untuk di TIBAI oleh Anwar. Bila bini asyik aiskrim Anwar, ASSmin pun carik le penjilat aiskrim lain. Adoi! Hancor!! HANCOR YOEP HANCOR! Bersumpah? Ada beran ka? Eh mana boleh N.ajis tak bagi sumpah2. N.ajis kata dia dah ampunkan ASSmin dan Anwar, boleh masyuk SYURGA! N.ajis dah kasik kunci pintu syurga kat Anwar dan ASSmin. So aiskrim je la ASSmin, jgn risau, N.ajis dah kasik green light. Dia kan penjaga pintu syurga.