Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 24, 2012

100, termasuk kumpulan motor serbu rumah AMBABIGA!




Lebih 100 orang cuba berkumpul di depan rumah Pengerusi BERSIH Datuk S Ambiga di Bukit Damansara dekat ibu negara hari ini, dengan sebahagiannya terdiri daripada sekumpulan pemuda bermotosikal.
Namun, kemaraan kumpulan itu dihalang penguatkuasa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang berada di simpang masuk ke rumah Ambiga di Jalan Setiakasih 1 sejak pagi tadi.
Kumpulan itu yang rata-ratanya anti-BERSIH kemudian menghentikan motosikal di kawasan DBKL berkawal dan berjalan kaki untuk ke rumah Ambiga sambil menyanyi lagu "Inilah Barisan Kita". - Penulisan Sampah Malaysiakini


AMBIGA perlu lihat dan faham kenapa di di jadikan target rakyat menunjukkan rasa marah mereka. AMBIGA jangan ingat rakyat sukakan RUSUHAN BERSIH tempoh hari. AMBIGA perlu lihat bagaimana rakyat memandam rasa terhadap tindakan kurang ajar beliau. AMBIGA juga terlampau belagak ingat yg hadir di rusuhan tempoh hari ialah penyokong beliau, padahal kebanyakan mereka itu ialah AHLI PKR dan PAS (DAP tepuk tangan kat rumah tgk melayu gaduh sama sendiri) yang dtg untuk tujuan cubaan menjatuhkan kerajaan BN dgn rusuhan!

Jangan salahkan budak2 ini, jangan salahkan bekas2 askar tu, jangan salahkan peniaga2, salahkan lah diri kamu sendiri wahai AMBABIGA! Pak Samad juga TOLONG DIAM! Jangan lah kerana "KEKASIH" kamu tu kamu sanggup menghancor kan bangsa kamu sendiri! Org tua nyanyuk! Tengok la gambar kat atas tu,m apa buat org tua SASAUan Pak Samad tu buat di rumah AMBABIGA ? Nak jaga keselamatan AMBABIGA? Romantik sungguh!