Berita Harian: Mutakhir

Friday, May 25, 2012

Lagi Ceramah ANWAR Di Sambut Dengan TELOR!


Kebangkitan rakyat telah tiba, Pakatan Rakyat makin gusar dan ketakutan. TELOR ANWAR dan AZMIN TIDAK KELIHATAN LAGI! Kali ini ceramah ANWAR di Apartmen Pantai Permai, Kuala Lumpur di sambut dengan TELOR dan kalau ikut kata Malaysiakini BATU pun terbang. Tapi biasa la Malaysiakini ni di penuhi dengan pemberita2 sampah, sering menyalahkan UMNO tapi mereka nak alihkan pandangan rakyat bahawa batu2 itu mungkin juga di baling oleh PELAKON PAKATAN RAKYAT yg cuba memburuk2 kan UMNO kerana kebetulan ada ceramah oleh Ummi Hafilda Ali berdekatan pentas ANWAR.

Kita semua tahu betapa TAKUTNYA ANWAR dgn HAFILDA. Jadi kau rasa yg buat kecoh baling batu tu mesti budak2 ANWAR yg berlakon jadi penyokong UMNO untuk memburuk2 kan nama UMNO. Kita semua tahu UMNO bukan sukakan keganasan seperti Pakatan Rakyat, UMNO lebih bijak menangani masalah dan isu.

Apa pun Pakatan Rakyat perlu lihat msg yg jelas sekarang ... kebangkitan rakyat telah bermula. Gelombang Merah akan mengakibatkan ANWAR takkan merasa menjadi PM sampai bila2! Dan PAS akan paham betapa pentingnya BANGSA bagi menegakkan AGAMA. MELAYU itu ISLAM! Jangan nak perkecilkan bangsa konon nya hanya AGAMA yg penting.Hilang kuasa MELAYU di Malaysia, ISLAM juga akan turut hilang! PERCAYALAH!