Berita Harian: Mutakhir

Monday, May 14, 2012

Buat Apa Suka Kalau PAS Memerintah! Rogol, Rompak, Curi ... Itu Ajaran Pemimpin Mereka!


Seronok juga kalau PAS memerintah negara kita ni, kita boleh buat apa sahaja! Tak payah ikut undang2! Best oooo! Mereka ni memang sempoi. Baca nih...
5 minit tol percuma di Batu Tiga
Kira-kira lebih 30 kenderaan berjaya melalui tol Batu Tiga, Shah Alam secara percuma hari ini dalam perhimpunan oleh 300 orang penyokong Pakatan Rakyat di plaza tol berkenaan.
Kenderaan berkenaan dapat melalui tol tanpa bayaran apabila salah seorang peserta perhimpunan tersebut bertindak mengangkat palang di satu lorong di plaza berkenaan selama kira-kira lima minit. ...
Jayakumar memberitahu Malaysiakini bahawa beliau akan menemui pemegang konsesi lebuhraya berkenaan, Projek Lebuhraya Utara Selatan, bagi membayar ganti rugi yang ditanggung akibat tindakan tersebut.

"Saya telah bertemu dengan orang PLUS di sini dan mereka kata akan lihat di kamera CCTV berapa kereta yang lalu. Ada dalam 30 buah juga yang lalu.
"Dan saya kata pada mereka, beritahu berapa dan saya akan bayarkan jumlahnya," katanya. ...
Baca Tulisan Sampah Pemberita Malaysiakini
WoW! Nak tol FREE angkat je palang! Bagus le MUZAHAB PAS nih. Jadi aku saran kan, kalau lalu kat JAMBATAN PULAU PINANG tak payah bayar ... panggil kawan2 angkat je palang... FREE DOH! Tak habis2 budak2 BODOH Pakatan Rakyat ni buat hal, dan yg paling menghairankan kenapa takde tangkapan di buat?

KDN kita ni ada telor ke tak? Bila MONYET2 ni berhimpun secara HARAM, ambil la tindakan. Ketua2 mereka yg anjur perhimpunan haram ni dan  tak dapat mengawal peserta2 nya mesti bertanggungjawab! Senang betul la mereka2 ni lepas dari tindakan undang2. Adakah mereka ini di atas UNDANG-UNDANG NEGARA KITA?

Jayakumar dengan BELAGAK nya berkata akan membayar gantirugi bagi 30 kenderaan yg tak bayar tol tu, ITU BUKAN ISU NYA, isu nya ialah peserta perhimpunan haram ini telah melanggar undang2! Dan PLUS kalau BIJAK dan TAK BODOH macam MENTERI KDN mesti mengambil tindakan!

Sangat memalukan bila UNDANG-UNDANG NEGARA di permainkan oleh segelintir rakyat, dan LEBIH MEMALUKAN bila MENTERI KDN yg bertanggungjawab dalam hal ini berdiam diri dan bermain TELOR AYAM sebab menteri berkenaan TAKDE TELOR hanya suka menghunus KERIS di perhimpunan2 UMNO. NAJIB DO SOMETHING!!!!