Berita Harian: Mutakhir

Monday, May 14, 2012

PAS Nak Berhimpun Cara UMNO! Contohi Yg Terbaek!

PAS rancang perhimpunan besar 1 Jun
PAS merancang untuk menarik 100,000 anggota dalam perhimpunan parti itu di Kedah pada 1 Jun untuk menyaingi perhimpunan sambutan ulangtahun Umno yang berakhir hari ini. ...
PAS merancang untuk menggerakkan 100,000 anggotanya ke perhimpunann tersebut pada 1 Jun di Kedah.
Bagus lah kalau dah mula nak berjinak2 dengan KEAMANAN! Nanti mintak permit buat dalam stadium Kedah. Buat elok2 jangan pulak bakar tempat duduk stadium tu pulak. Lepas tu biasa2 kan la buat bende2 yg elok, rakyat kita suka kan keamanan. Jangan buat perhimpunan byk sgt DOL, buat kerja untuk rakyat macam YB-YB UMNO @ BARISAN NASIONAL. Tgk cara mereka bekerja.

Jangan suka sgt berhimpun nak tunjuk konon ramai org sokong. Tak habis2 himpun himpun himpun, bila masa la korang buat kerja. Itu tak masuk naik turun mahkamah lagi. Anywayz bagus la PAS nak belajar buat perhimpunan ala UMNO. Yang baik tu ikut la, yg buruk tinggalkan. Yg merusuh2 tu tinggalkan, yg memukul anggota polis tu tinggalkan. Yang merosakkan harta benda awam tu tinggalkan. Jangan memalukan BANGSA dan AGAMA.

Dan yg PALING PENTING PAS kene ikut UMNO ialah JANGAN JADI LEMBU DI CUCUK HIDUNG oleh PKR DAN DAP! Contohi la UMNO, kita ketuai gabungan Barisan Nasional. Kita jaga hak semua. Semua org happy!