Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 10, 2012

LAWAK PAGI: TURKI TOLAK FATWA KITA MENGENAI BERSHIT ;)


TURKI merupakan sebuah negra ISLAM SEKULAR telah menolak fatwa ulama kita megharamkan sebarang rusuhan yg berniat jahat. Ini yg pihak Pakatan Rakyat ambik untuk jadi isu. Hehehehehe sedey! Macammana la derang boleh terima pakai fatwa taik dari NEGARA ISLAM SEKULAR seperti TURKI ni? Adoi! Koman tul otak budak2 pembangkang ni. Malaysia di pandang tinggi dan di hormati sebagai sebuah negara yg berteraskan ISLAM di mata dunia! ISLAM di negara kita amat indah dan pihak kerajaan sentiasa menjaga ISLAM dalam setiap keputusan yg di buat.

Kedai arak ada? memang kerajaan bagi lesen, tapi kerajaan juga TIDAK MEMBENARKAN umat ISLAM minum arak! Begitu juga dgn judi. Kalau di haramkan JUDI, aku rasa DAP lah org paling kuat bangkang! Ala, nampak sgt le budak2 PR ni dah mati KUTU tak tahu apa nak buat. Sokongan rakyat makin padu. Di bandar2 mungkin PR kuat hanya di sebabkan bandar2 ramai pengundi CINA. Tapi itu tak cukup untuk PR menubuhkan kerajaan.

Rakyat bukan bodoh sekarang ni. Mereka tahu membaca, tahu bukak internet, tahu tgk YOUTUBE. Dan mereka juga boleh menilai. Dalam youtube mereka boleh nampak bagaimana sikap2 para pemimpin dan penyokong2 mereka. Pakatan Rakyat nak pakai FATWA TURKI! Kakakakakakak jahil sungguh! Nampak sgt PR ni BODOH SOMBONG.