Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 17, 2012

PAPA GOMO ... UMB ... BROTHERHOOD ... NADI RAKYAT ... ???


Sebagai blogger kecik ciput, aku kadang2 hairan jugak tgk perangai blogger2 top2 ni. Bukan aku nak tunjuk pandai, tapi pada aku simple je, apa perjuangan kita. Untuk kekayaan atau glemer sendiri atau untuk BANGSA, AGAMA dan NEGARA yang kita cintai ini? NEGARA kita, AGAMA kita, BANGSA kita lebih besar dari segala2 nya. Lebih besar dari blog mana2 pun! Lebih besar dari UMNO itu sendiri.

Bro2 semua ialah HERO dan IDOLA pada blogger2 kecik ciput mcm saya ni. Jika Bro2 semua tak bersefahaman, mana arah tuju kami ni pulak? Aku tak tahu lah sapa yg mula atau sapa yg salah atau betul, yang aku tahu PRU makin hampir dan kita semua perlu bersatu menentang penderhaka2 PAKATAN RAKYAT tuh! Kita juga perlu menunjukkan kepada BLOGGER2 PAKATAN RAKYAT yang kita TEGUH BERDIRI DALAM SATU BARISAN YG TIDAK BERBELAH BAGI!

Saya berharap, jika ada pun tidak puas hati harus la ada altenatif lain bagi bro PAPA GOMO dan UMB berbincang dan berdebat, bukan nya di khalayak ramai camni. Harap2 BRO2 semua dapat selesaikan pertelingkahan ini dengan cara baik. PEACE!