Berita Harian: Mutakhir

Friday, May 25, 2012

Peserta BERSIH mungkin buta sebelah mata


 ASRUL SI BODOH!
Salah seorang peserta yang cedera serius terkena kanister gas pemedih mata sewaktu berlaku kekecohan ketika perhimpunan BERSIH 3.0, tampil hari ini untuk mencerita apa yang telah menimpa dirinya. ...
Asrul berkata dia terkena kanister gas pemedih mata tepat di mukanya pada kira-kira jam 3.15 petang di sekitar Masjid Jamek, ketika dia menyertai bantahan BERSIH pada 28 April. ...
Para doktor memberitahunya bahawa kesan pada matanya disebabkan oleh satu objek yang mengenainya pada kelajuan yang tinggi.
Adoi budak2 nih, tapi sebuk nak jadi "pejuang" kene sikit dah macam2 bunyik. Sedangkan doktor2 pakar dia pun tak berani kata kene kanister gas dari polis, boleh pakai ke cakap budak2 bodoh yg suka keganasan macam ini? Saman je la polis wahai budak bodoh, lu ingat mahkamah pakai bulat2 cakap lu ke? Lu ada di situ pun dah merupakan satu kesalahan, bodoh!

Korang tak terfikirke, mungkin dia ni kene balingan batu atau besi dari rakan2 perusuh dia hari tuh? Tapi nak sedap cerita dan setelah belajar berlakon dan hafal skrip dari Pakatan Rakyat, maka tuduh la kene kanister gas dari polis. Hehehehe tolong la beb, perusuh2 bodoh macam lu sapa percaya. Kalau lu org boleh rosakkan harta bende org lain, pukul org, pukul polis, memaki hamun polis dan kerajaan TAK MUNGKIN KAH lu boleh menipu dalam hal ini? Makahai bodoh la lu!

Dan rakyat semua fikir sejenak, anggota2 keselamatan kita ada yg hilang tangan, kaki, buta, koma dan ada yg meninggal dunia demi mempertahankan negara dan demi memastikan kita semua boleh hidup aman damai, tapi ada sapa2 yg nak tulis perihal nasib mereka? Malaysiakini.com lagi hampeh! Ini budak perosak negara nak di sanjung2! BODOH SIAL!