Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 15, 2012

TAHNIAH VETERAN TENTERA MELAYU: Senaman punggung' depan kediaman Ambiga.




Sekumpulan bekas tentera mengadakan 'senaman punggung' di depan kediaman Pengerusi bersama BERSIH, Datuk S Ambiga di Bukit Damansara pagi ini.
Disertai kira-kira 15 orang yang mengaku sebagai bekas tentera dari Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM), acara itu diadakan untuk menyampaikan bantahan terhadap Ambiga, yang dianggap mereka 'musuh negara yang cuba merosakkan nama negara', kata presiden PVTM, Mohd Ali Baharom. ...
"Kami veteran tentera berhak buat bantahan terhadap musuh yang cuba merosakkan nama negara," kata Mohd Ali.
- Malaysiakini Sampah.

Tahniah di ucapkan kepada para VETERAN TENTERA MELAYU yang sehingga kini BERANI MENENTANG KEGANASAN oleh B.A.B.I. bernama AMBIGA ini! Seperti yg saya katakan aritu, DEMO di depan rumah AMBIGA LAKNATTULLAH ni patut di teruskan saban hari, biarpun dalam bilangan kecil. Tak salah kan, sebab dia sendiri kata DEMO ialah HAK ASASI MANUSIA dan HAK RAKYAT MALAYSIA untuk meluahkan perasaan. Itu dia yg kata, jadi kita buat le depan rumah dia.

Tapi kalau mereka nak balas buat kat mana2 pun, kita kene halang, sebab kita hanya benarkan perhimpunan HALAL yg di beri permit oleh pihak POLIS sahaja. Tahniah sekali lagi para VETERAN TENTERA MELAYU! Korang ROCKS!