Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 3, 2012

TERIMA KASIH BERSIH3.0 ... Walaupun U All B.A.B.I. Kami Ucapkan Berbanyak Terima Kasih!


Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada BERSIH3.0 ni. Tahniah Ambiga kerana menjadi BABI. Aku rasa seluruh warga Barisan Nasional patut berterima kasih dengan mereka. Kenapa kau tanya! Sebab RUSUHAN BERSIH3.0 telah memasikan BN mendapat undi dari semua warga pasukan keselamatan negara kita. Aku yakin takkan ada anggota keselamatan seperti POLIS, RELA, ASKAR2, POLIS2 SIMPANAN akan mengundi Pakatan Rakyat setelah apa yang mereka katakan terhadap anggota2 keselamatan kita. ANJING, BABI KERAJAAN, BARUA UMNO, ANJING UMNO, WAJIB DI BUNUH ... ini antara kata2 menjijikkan yang di lemparkan kepada pasukan2 keselamatan kita oleh perusuh2 BERSIH @ Pakatan Rakyat. Adakah anggota2 yg sanggup nak undi mereka ni? Kalau ada juga, BODOH betul la anggota tersebut!

Penghinaan demi penghinaan di lemparkan kepada anggota keselamatan kita, tak cukup itu anak-anak mereka juga di hina! dicaci! dimaki hamun! Adakah anggota keselamatan kita 100% baik? jujur? amanah? tenu la tidak, tapi berapa peratus sahaja bilangan mereka yg tidak amanah? 100%? Sendiri fikir la. Mana ada negara yg anggota keselamatan nya 100% bersih. USA dan ISRAEL yang di puja oleh Pakatan Rakyat pun mengalami masalah ini. Tapi adakah patut SEMUA angota di lebel kan sebegitu?

Keganasan yg berlaku tempoh hari juga menaikkan kemarahan rakyat. Rakyat naik meluat dan menyampah dengan tindakan mereka. Aku yakin, jika sekarang pilihanraya di lakukan, Barisan Nasional akan menang BESAR! Sentimen kebencian rakyat terhadap tektik Pakatan Rakyat amat meninggi sekarang!

Najib mesti ambil kesempatan ini. Sekali lagi TERIMA KASIH BERSIH3.0 ... walaupun u B.A.B.I. tapi u all masih memberi menafaat BESAR kepada BN. TQ BEBEH!