Berita Harian: Mutakhir

Thursday, June 28, 2012

ISU LAPOK: BN Nak Beli MP Pakatan Rakyat. Hahahahaha





Bila dah dekat PRU ni tiba2 pulak timbul isu BN nak beli MP Pakatan Rakyat. Berjuta2 derang di offer oleh  "SEORANG INDIVIDU" di hotel! hahahahahaha. Adakah "SEORANG INDIVIDU" ini ialah CHINADOLL yang ANWAR BALUN tempoh hari? Ontah la ... aku cuma harap para pemimpin BN tak melompat2 menari dengan paluan gendang mereka ini, sebab mereka memang mahu anda semua menari2 mengikut rentak mereka. Ini semua cerita katun untuk menyedapkan telinga mereka sendiri je.

Barisan Nasional tak perlu nak beli sapa2, mereka2 yang melompat masuk ke BN semuanyer di sebabkan mereka telah tersedar dari SANTAU ANWAR IBRAHIM yang telah mengaburkan mata mereka untuk melihat kemungkaran dan pelbagai salah laku ANWAR IBRAHIM. Bila dah tersedar mereka lekas2 cabut sebelum mereka terjerumus lebih dalam. Itu yang kita lihat para pemimpin atasan PKR terutama nya telah banyak meninggalkan ANWAR sebab mereka semua telah tersedar.

BN tak perlu habiskan duit berjuta2 untuk membeli MP PR ni semua sebab BN perlukan banyak duit untuk membantu rakyat. Rakyat2 miskin banyak lagi yang perlu di bantu, takde makna nya nak habiskan duit kat MP PR yang merupakan manusia2 BUSUK PENJILAT KONEK ANWAR IBRAHIM.

Rakyat boleh lihat sendiri siapa yang ada dalam Pakatan Rakyat ni. Lihat lah skandal2 mereka yang tak sudah2! Lihat lah penyelewengan yang mereka lakukan. Lihat lah fitnah2 yang mereka taburkan. Aku yakin rakyat Malaysia tidak BODO untuk memilih Pakatan Rakyat untuk memimpin negara.

CERITA LAWAK DI SINI.