Berita Harian: Mutakhir

Monday, June 25, 2012

Pakatan Rakyat BODO Tak Reti Guna Media.





Pakatan Rakyat sering kata dia tak cukup ruang pendedahan kepada rakyat kerana media di kuasai oleh Barisan Nasional. Tapi aku nak tanya jugak, kalau di beri peluang apa yang mereka handak sebarkan pada rakyat? Fitnah dan tohmahan? Cerita2 dari blogger2 mereka? Kalau anda semua lihat dan mengikuti 2 laman web mereka yang popular seperti MALAYSIAKINI.COM dan HARAKAHDAILY.NET sebagai contoh, anda boleh lihat apa yang mereka sebarkan.

Kita sepatutnya menggunakan media yang ada untuk mempromosikan parti kita, dengan menunjukkan kepada rakyat yang kita ni ada buat kerja demi kebaikan rakyat, tapi apa yang Pakatan Rakyat sumbat di media2 mereka? Hanya di penuhi dengan cerita2 dongeng dan fitnah2 serta kritikan2 tak membangun!

Mereka kata Rakyat tak tahu kebaikan yang mereka lakukan kepada rakyat sebab media arus perdana tak siarkan, tapi lihat lah laman2 web mereka ini. Beribu hit sehari tetapi apa yang mereka sebarkan di laman web mereka? Tak habis2 dengan cerita2 mengutuk Barisan Nasional. Kenapa mereka tak gunakan media mereka yang cukup popular ini untuk menyebarkan semua aktiviti rakyat mereka? 

Jawab nya mudah sahaja, Pakatan Rakyat memang takder buat apa2 kebaikan untuk rakyat, mereka hanya MEMBANGKANG segala apa yang kerajaan Barisan Nasional buat. Mereka hanya ujud untuk mencari kesalahan dan bukan nya membetulkan kesalahan. Mereka hanya tahu saman menyaman dan yang tak boleh lari dari diri mereka ialah MEREKA MEMANG GILER SEKS! Ini fakta nya, lihat gambar aku letak kat atas tu, ada berita pasal MP mereka turun padang membantu rakyat? Ada cerita tentang wakil2 rakyat mereka membuat apa sahaja demi rakyat? Ada? Ke aku yang rabun tak nampak?

So fikir2 kan lah yer!