Berita Harian: Mutakhir

Thursday, June 14, 2012

Malaysiakini.CON Anjur DEBAT BN dan PR, Buang Masa La Bai!


Debat anjuran MALAYSIAKINI.CON antara 2 wakil BN dan 2 wakil PR ni aku rasa hanya membuang masa dan hanya akan jadi tempat puak2 sakai Pakatan Rakyat ni menabur fitnah dan manbur fakta2 TIPU seperti yang di buat oleh RAFIZI LEMBU semasa berdebat dengan KJ aritu.

Aku sarankan pada ahli2 politik Barisan Nasional tak payah la layan cabaran2 debat dari Pakatan Rakyat atau media2 mereka ni seperti MALAYSIAKINI.CON tuh. Adakah anda rasa dengan debat itu rakyat akan membuat pilihan ketika mengundi? Atau adakah anda rasa BN berasalah jika tak menyahut cabaran debat dari PR? Jangan rasa macam itu, sedangkan ANWAR IBRAHIM yang beragama ISLAM takut nak sahut cabaran bersumpah laknat terhadap dirinya dengan tuduhan2 MELIWAT SAIFUL dan MENUTUH CHINADOLL serta MENUTUH BINI AZMIN, inikan pulak cabaran debat. Tak payah la layan!

Aku suka nak ingatkan kat Barisan Nasional ni, rakyat akan mengundi kita jika kita bekerja keras demi kebaikan rakyat. Rakyat akan memilih kita jika kita perihatin dengan rakyat setempat. Rakyat akan pilih kita jika mereka sering melihat kita bertanya khabar dan turun padang untuk bertemu rakyat. Rakyat akan pilih kita jika kita mudah di jumpai jika mereka ada kesulitan dan inginkan bantuan. Dan tidak sama sekali dengan debat!

Debat ini nanti lihat sahaja la, akan di penuhi dengan fitnah2, isu2 rekaan tanpa bukti dan seribu macam cerita2 mengarut serta fakta SEWEL. So sekali lagi aku seru para pemimpin Barisan Nasional agar tidak melayan sangat cabaran debat dari mereka ini. Anda tidak akan dapat mengubah pandangan pengikut TAKSUB mereka dengan debat. Sedangkan BUKTI JELAS VIDEO ANWAR BALUN CHINADOLL pun derang boleh tolak inikan pulak debat! 

JANGAN BUANG MASA! MENJAGA KEBAJIKAN RAKYAT LEBIH PENTING!