Berita Harian: Mutakhir

Friday, June 22, 2012

PAS KEDAH SIAL! Lulus Kubur CINA Di Kawasan Melayu Dan Atas Tanah Rezab Melayu!!



Sial! Sori la, aku memang tak paham PAS ni. Kedah PAS punyer, PAS katanya parti ISLAM tapi macam mana boleh BAGI CINA BUAT TANAH PERKUBURAN DI KAWASAN MELAYU DAN LAGI DI ATAS TANAH REZAB ORG MELAYU!!! Tak ke SIAL nama nya tuh! Korang boleh baca DI SINI tentang hal ini.

Aku suka sarankan kepada semua rakyat KEDAH untuk mengembalikan kuasa pemerintahan kepada BARISAN NASIONAL! Aku percaya tanah perkuburan tersebut akan di hentikan serta merta! PERCAYALAH! Korang semua perlu belajar akibatnya nak test bagi kat HAPRAK PAS ni untuk memerintah! Lihat nasib korang sekarang!

Kalau di Pulau Pinang aku boleh paham jugak sebab CINA SIAL di sana nak hapuskan orang MELAYu, ini di KEDAH majoriti ORANG MELAYU tapi sayang MELAYU (PAS) sendiri nak bunuh bangsa sendiri! Ubahlah wei! Kalau lagi PAS menang di KEDAH aku rasa lepas ni kampung korang pun jadi TANAH KUBUR CINA! Takbir!