Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, June 12, 2012

Rafizi Bahalol @ Rafizi Otak Lembu Sembang Di Kedai Kopi ...


Sejak RAFIZI BAHALOL @ RAFIZI LEMBU di katan kan akan di jadikan CALON PKR untuk bertanding di PRU akan datang, budak bahalol ni tak henti2 dengan semangatnya MEMBODOHKAN dirinya sendiri setiap hari! Dah la debat dgn KJ kene titik baek punyer dgn KJ. Sekarang dah jagi bahalol sepenuh masa pulak nampak nya. Dan aku rasa dia ni dah ada opis di pejabat MALAYSIAKINI.CON tu yang tanpa henti macam2 cerita bahalol dari si RAFIZI BAHALOL ni di ambil oleh MALAYSIAKINI.CON

Sembang si RAFIZI BAHALOL kali ini ialah dia kata Pakatan Rakyat gerenti menang 105 kerusi parlimen dan mungkin mendapat majoriti mudah dengan "kesilapan" kerajaan membekukan pinjaman PTPTN kepada UNISEL dan KUIS ari tu. Dan cerita dia di tambah sedapkan lagi dengan katanya akan memenangi separuh kerusi2 yang di pertandingkan di SABAH, SARAWAK dan JOHOR!

Wooooo! Hebat nyer! Senang betul yek jadi pemimpin Pakatan Rakyat ni, cakap je ikut sedap mulut, dan yang best pasti ada pengikut fanatik yang BODO akan bertakbir! Seronok jugak tgk gelagat budak2 BODO nih. Ni belum masuk bab janji2 lagi. Cerita Lim Guan Eng belum masuk lagi. Bagaimana "MURNINYA" LGE bila menolak untuk menjadi PM! Sekali lagi pengikut taksub Pakatan Rakyat bertakbir! BODO la lu org! Dia memang tak nak jadi PM sebab PM yang korang pilih (kalau rakyat Malaysia semua GILER dan pilih PR sebagai pemimpin negara) akan jadi LEMBU YANG DI TARIK HIDUNG oleh DAP! Buat apa dia nak timbulkan kekecohan bila dia ada MELAYU yang gilerkan kuasa dan BODO di dalam PKR dan PAS termasuk jugak DAP sendiri!

Berbalik pada cerita RAFIZI LEMBU ni, memang layak sembang kat kedai kopi je la. Untuk sedap jadi bahan ketawa sementara nak masuk tidor. Rakyat Malaysia percaya cakap budak2 suruhan Pakatan Rakyat ni? Jangan harap lah!