Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, June 19, 2012

Tertekan Nampaknya ...



Semanjak dua menjak ni memang nampak sangat kesempitan idea dari budak2 suruhan Pakatan Rakyat. Maka bermulalah kembali kisah kapal selam, pelacur monggolia, penderhakaan terhadap raja2 Melayu, serang menyerang pentas2 ceramah anti Pakatan Rakyat dan kisah2 sewaktu dengan nya.

Semua ini bagi melayangkan fikiran rakyat dan cuba mengalihkan pandangan rakyat terhadap isu2 mungkar pemimpin2 Pakatan Rakyat yang semakin kelam kabut ini. Ketandusan idea juga jelas kelihatan terpancul dari budak2 suruhan blogger2 upahan Pakatan Rakyat atau CYBERTROOPERS BEROK PAKATAN RAKYAT.

Apa makna nya semua ini? Tak lain tak bukan ini lah menunjukkan betapa KETAR nyer lutut para pemimpin Pakatan Rakyat berdepan dengan Barisan Nasional yang di pimpin oleh D.S. Najib yang amat bekerja keras turun padang dan membantu rakyat! Ketaq kata orang utara atau KETOR kata org Perak. Ini juga bermakna kita semua perlu berhati2 dengan tektik2 kotor Pakatan Rakyat untuk mengaburi mata rakyat.

Ingat lah, mereka2 ini (si BODO2 PAKATAN RAKYAT) sedia melakukan apa sahaja demi mendapat kuasa memerintah termasuk jugak lah cara KEGANASAN seperti yang di beri amaran oleh TUN DR M tempoh hari.

Jadi rakyat semua wajib menolak mereka2 ini dari terus membahayakan dan memecahbelahkan umat MELAYU di bumi Malaysia ini. Mereka dah hampir berjaya "MENGHAPUSKAN" orang Melayu di Pulau Pinang, sekarang ada cerita tektik sama dah nak turun di Perak pulak. Lihat sahaja lah dulu orang2 CINA tak suka anak ramai2 tapi sekarang mereka beranak pinak macam tikus! Bukan nak menghina atau mengutuk atau nak cakap bende tu salah, tapi kita semua kene ingat mereka ini sangat bijak mengatur strategi. Dan kita semua tahu perancangan sebenar mereka. PLAN BESAR mereka lah yang perlu kita takuti. Jangan menyesal di kemudian hari.