Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, January 15, 2013

PAS, PKR dan DAP Hentikanlah Penipuan Anda!

Pakatan Rakyat PENIPU! PENIPU! PENIPU!

Macam mana boleh ada orang yang giler2 menyokong puak2 PAS, PKR dan DAP (Pakatan Rakyat) ni ha. Sedang kan mereka ni dah banyak kali di dedahkan dengan penipuan2. Dalam masjid menipu, dalam tokong menipu, dalam ceramah2 menipu, perhimpunan2 pun mereka menipu demo2 pun menipu jugak! Walao! Sial apa nak sokong puak2 BODO camni.

Demo di Stadium Merdeka baru2 ni, menipu lagi! Hanya media puak2 PR ni je gembar gembur kata kurang2 100,00 org datang (itu pun tak capai matlamat 1 juta org beb ... kakaka) tapi media2 lebih telus termasuk luar negara semua bajet dlm 40 - 50 ribu je. walao! Pe cerita ni? Adakah ini kebangkitan rakyat atau sebalik nya?

Demo tempoh hari sebenar nya memberikan impak besar kepada Barisan Nasional. Ini kerana demo itu telah membuktikan 2 fakta paling penting ...

1: Pihak kerajaan memang sebuah kerajaan yang mengotakan janji ... JANJI DI TEPATI!

2: Demo itu juga menunjukkan bagaimana telah begitu kurang nya kepercayaan rakyat dengan perjuangan Pakatan Rakyat. Kehadiran 50k itu menunjukkan penurunan amat besar dan itu merupakan perhimpunan seluruh negara di mana mamat2 BODO tu datang dari seluruh negara, BAS di sediakan, TIKET di sediakan, DUIT MINYAK di sediakan, DUIT POKET di sediakan, tak tau lah apa lagi yg di sediakan demi nak meramaikan demo tempoh hari, TETAPI malang nya demo itu hanya mampu mengumpul 50k pendemo sahaja. SEDEH!!!


Anda boleh baca sendiri DI SINI dan DI SINI. Sedeh betul yek .. dalam gambar2 di media2 Pakatan Rakyat penuh dgn gambar manusia yg berasak2 padahal hanya sebahagian stadium sahaja yang penuh. SEDEH lagi! PENIPU! Korang boleh tgk video di laman web Channel News Asia DI SINI. Tgk sendiri camera mereka merakamkan byk tempat2 kosong di stadium tu.

Korang yg masih ada otak yg berfungsi dengan baik ni tolong la fikir elok2... DEMO minggu lepas takkan tak membuka mata korang lagi? Masih BUTA HATI? Ayoyoooo ...