Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, January 23, 2013

Tahniah AWIE Di Atas Pembukaan KELAB MALAM Di Ipoh!

Wow! Aku nak ucap tahniah untuk AWIE yang membuka MALAI ROCK STATION di Ipoh. Tambah lagi satu kelab malam di Ipoh ni. Hebat! Dan di bawah ni sedikit gambar2 di majlis pembukaan kelab ini ...

Tesergam indah kelab malam milik org Melayu ... Hidup AWIE!

Minum duluuuu ... yam senggggg ... sila sila ... jemput minum ...
 
Walao! Cantek perut awek ni ... Tahniah sekali lagi AWIE!

WOW! Parti baju bikini tajaan kelab AWIE!! Hebat!
 
Ehem!

Yang best nyer ... dalam temuramah pemberita Awie boleh menimbulkan persoalan yang sgt hebat! Bila di tanya oleh pemberita tersebut berkenaan kelab beliau, ini jawab nya  ...

“Apa salah saya buka club? Hanya kerana saya seorang artis? Kalau macam itu, pergi tanya Tan Sri Jojo — kenapa dia bukak Hard Rock (Cafe), Saloma (Bistro), Concord. Untuk sembahyang ke?” ... AWIE

Sedih lak aku bila kenang masih ada yang begitu jahil tentang Agama kita. Aku bukan la seorang mukmin yg terbaek ... tapi rasanya budak2 sekolah darjah 3 pun tau kalau seorang UMAT ISLAM bukak kelab malam, jamu org minuman keras, galakkan pulak perempuan2 pakai sepender masuk kelab rasanya tentu tentu HARAM! Malah boleh di panggil HARAM JADAH! ... aduhai AWIE ... HANCOR YOP ... HANCOR!!!