Berita Harian: Mutakhir

Monday, April 22, 2013

13 Hari Lagi: Apa Yang Anda mahu Ubah?


1) Adakah anda mahu ubah Perdana Menteri seorang ISLAM yang bebas dari masalah sosial kepada seorang yang terlibat dengan LIWAT, SKANDAL DENGAN BINI ORG DAN MELANGGAN PELACUR?

2) Mengubah dari sebuah gabungan parti2 berbilang kaum yang di ketuai oleh ORANG MELAYU ISLAM kepada sebuah pakatan yang di kepalai oleh seorang MELAYU ISLAM yg penuh dengan masalah sosial dan segala keputusan nya di kawal oleh BANGSA dan AGAMA LAIN?


3) Anda mahu ubah negara yang aman kepada negara yang huru hara? Mana mungkin aman jika pemimpin PAKATAN RAKYAT nak bagi kebenaran berhimpun macam BERSIH tu. Makna nya nanti kita bolehlah membaut DEMO demi DEMO dengan sebebas bebas nya tanpa di halang oleh pihak kerajaan. Itu yg anda mahu?

4) Anda mahu kebebasan secara mutlak? Makna nya jika kerajaan berubah, boleh lah kita menulis apa sahaja di laman2 sosial, di akhbar2 tanpa di sekat atau di pantau atau di ambil tindakan oleh pihak kerajaan. Kalau begitu seronok lah org mengugut, memfitnah, menipu dan lain2 tanpa di kawal oleh kerajaan. Negara mana yg amalkan KEBEBASAN MUTLAK? USA? ENGLAND? AUSTRALIA?


5) Adakah anda fikir ISLAM akan dapat di perkasa kan di bawah PR? Jangan mimpi lah, sedangkan nak halang ARAK dari di jual di 7ELEVEN di Shah Alam yg mempunyai majoriti orang ISLAM pun tak dapat di buat, malah exco dari PAS yg di pertanggungjawab dlm hal AGAMA di buang dan di cerca oleh PAS.


huh banyak lagi ... malas lak nak tulis. AKu rasa korang boleh fikir sendiri. Itu belum cerita hal SEPENDER si STOPA lagi. hahahaha ... FIKIR elok2 k!