Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, April 17, 2013

Bekas Pemimpin PAS Lawan Tokei Kilang Kunyit di Permatang Pauh.


GEORGETOWN 16 April - Bekas Pengarah Pilihan Raya Umum (PRU) PAS Pulau Pinang, Dr Mazlan Ismail yakin dengan amanah yang diberikan menerajui cabaran Barisan Nasional (BN) di kawasan Parlimen Permatang Pauh menentang ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pada PRU ke-13.

Bekas Pemimpin Pemuda PAS itu berkata, beliau akan menggunakan pengalaman dalam politik Negeri mempergiatkan kempen menegakkan yang hak bersama BN.

"Saya bekas Naib Ketua Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang, dan pernah menjadi pengarah PRU PAS negeri pada PRU 1999 dan 2004.
   
"Saya yakin pengalaman itu dapat menjadi bekalan dalam menempuh perjuangan politik di Permatang Pauh," kata anak tempatan Permatang Pauh berusia 53 tahun itu.
   

Selain itu, pengalaman Mazlan di bidang korporat dengan menyandang jawatan naib presiden Telekom Malaysia sebelum ini, turut dilihat memberi kelebihan kepadanya.

Sambil berikrar untuk mendedahkan kepincangan dalam pakatan pembangkang yang diterajui Anwar, Mazlan berkata: "Insya-Allah, saya yakin menang, dan telah bersedia berkhidmat untuk masyarakat sebagai ahli politik sepenuh masa."

SUMBER

p/s: Boleh ke dia mengalahkan GERGASI GAY di Permatang Pauh? Insyaallah. Aku yakin rakyat di sana tak mahukan seorang yg biseksual tak kira depan belakang, tak kira bini org, tak kira berbayar atau FREE, tak kira anak dara atau anak teruna org ... semua di balun nya! Tapi tak tau le kut2 org sana sokong LIWAT dan ZINA. Hanya ALLAH yg mengetahui.