Berita Harian: Mutakhir

Thursday, April 11, 2013

Nik Aziz: Orang Umno Solat Tak Dapat Pahala (VIDEO INSIDE)


Aku ni bukan ostat... aku masih banyak nak kene belajar hal AGAMA, tapi aku tak paham macam mana orang ramai boleh terima PAK LEBAI N.AJIS nih. Cakap dia macam orang mabuk todi. Macam mana dia boleh kata UMNO tolak ISLAM? Sedangkan BN yang di pimpin oleh UMNO melambak2 buat program2 ISLAM. Undang2 negara? Tak cukup ISLAM lagi kah pemerintahan sekarang? HUDUD? Nak laksana hudud aku rasa boleh je, tapi PAS kene lah join UMNO dan MELAYU @ ISLAM jadi majoriti lebih besar, baru leh rancang HUDUD.

Ini nak bersatu dgn sesama parti yang di pimpin oleh orang ISLAM dia taknak. Dgn DAp yg terang2 TAK NAK negara ISLAM dia nak kawan pulak, lepas tu dia kata nak tubuh negara ISLAM, tapi baru2 ni di sangkal lak kata mana ada dlm perjuangan PAS nak tegak ISLAM? Apa bende ni?



Di Selangor, bila EXCO PAS nak tegak ISLAM dia buang hamba ALLAH tu dari parti. YA ALLAH!!! Aku tak paham macam mana orang macam ini boleh ada pengikut! Boleh pulak cerdik pandai mengikut org camni. Apa dah jadi dunia ni.

Banyak kepincangan dalam UMNO sendiri, tapi dalam pincang2 tu pun aku yakin UMNO lebih baik dari PAS malah tiga2 ekor parti penipu tu di gabungkan pun UMNO masih lebih baik dengan kepincangan nya. Tgk lah nanti, berapa besar KUBUR PAS PKR dan DAP di PRU13 ini. Semoga ALLAH tunjukkan kepada mereka siapa yg di pihak benar.