Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 16, 2013

NILAI: Menteri KDN Baru, KPN Pun Baru ... Ada Beran Ambik Tindakan Kat Anwar?



Si Hishamudin kaki WARNING dan Gelak Mulut Tempayan dan Menjerit Angkat Keris dah pindah ke Kementerian Pertahanan ... Harap2 ASKAR kita tak lembik macam dia! Aku doakan ASKAR2 kita kekal kan sikap tegas apabila menjalankan tugas walaupun menteri baru anda seorang yg LEMBIK!

Sekarang giliran Menteri KDN yg baru iaitu Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi pula menjalankan amanah rakyat. Kebetulan pula Ketua Polis Negara juga akan bertukar baru kepada Tan Sri Khalid Abu Bakar. Jadi mereka kira fresh dua tokoh baru sebagai ketua dan pembuat keputusan.

Rakyat memberi mandat kepada anda untuk mengekalkan keamanan. Tugas pertama yg akan kami nilai ialah cara anda menangani masalah yg sedang rancak di plan oleh ANWAR IBRAHIM dan rakan2 setelah meroyan kalah pada PRU13 yg lepas.


Adakah Zahid masih mahu mengekalkan UNDANG2 AMARAN kepada Anwar? Dan KPN Baru juga adakah akan kekalkan gertak lebih tapi takde tindakan?

Macam mana yek pihak berkuasa boleh biarkan Anwar Ibrahim membuat perhimpunan demi perhimpunan tanpa mendapat permit. Dia tak endah langsung malah MEMBODOH kan amaran yg di beri oleh pihak berkuasa. Jadi takkah anda fikir musim AMARAN tu dah berlalu? Tidak kah anda tahu ANWAR bukan manusia yg menghormati undang2, inikan pulak AMARAN!


Bertindaklah segera sebelum ANWAR menghancurkan dan menghuru harakan negara kita ini! STOP being the nice guy! Kadangkala kita kene ikut pepatah mat saleh ... FIGHT FIRE WITH FIRE!

ANWAR dan KONCO2 NYA perlu di tahan demi keselamatan awam!