Berita Harian: Mutakhir

Saturday, May 4, 2013

Selamat Mengundi! Jom Tamatkan Karier Politik Anwar Ibrahim!



Takde apa yg nak di kata lagi selain dari SELAMAT MENGUNDI! Sebelum anda membuang undi, tolong lah fikirkan masa depan kita semua terletak pada undi anda itu. Telajak perahu boleh di undur, terlajak memangkah, padah jawab nya.

Kita semua dah ada pendirian masing2, Saya pasti sokong UMNO @ BN, anda bagaimana? Terpulanglah. Dah byk yg di perkatakan, dah banyak bukti2. Dah banyak pendedahan2. Sekarang terpulanglah kepada anda. Yang perlu anda ingat ialah anda memilih PARTI bukan individu atau calon! Cuba lihat prestasi parti anda? Adakah mereka membuat kerja atau hanya tahu naik turun mahkamah dan berblog sepanjang hari?
Adakah parti yg anda pilih melakukan kebaikan kepada rakyat atau hanya tahu meliwat lelaki2 jambu? Adakah parti anda di pimpin oleh orang yang layak di gelar pemimpin atau di pimpin oleh binatang bertopeng manusia yg gemar MELIWAT! BERMAIN DENGAN BINI ORANG, MELANGGAN PELACUR dan mempunyai REKOD MENIPU PALING BANYAK DALAM DUNIA!

Pakatan Rakyat di ketuai oleh ANWAR IBRAHIM ... anda kenal ke ANWAR IBRAHIM? Atau hanya baca dan dgr ceramah2 dia je? Anda hanya sembang dan menyokong dia sedangkan bukti demi bukti, pendedahan demi pendedahan di buat ke atas tabiat buruk dia tu. Dan tidak kah anda fikir kenapa KAWAN2 BAIK ANWAR IBRAHIM meninggalkan dia? Kawan2 dia yg kenal dia luar dalam! Yg kenal budi bicara dia. Siapa anda? Nak jumpa ANWAR pun di ceramah2 nya sahaja. Kawan2 dia yg dah lari tu boleh jumpa dia anytime! Boleh call dia anytime! Anda boleh? Bagaimana anda begitu sukar menerima penjelasan mereka?

Jawab nya ialah ANDA TERLALU TAKSUB dengan pemimpin anda. Kalau saya lah, katakan lah video chinadoll tu pelaku nya NAJIB, dah lama aku juga tidak menyokong beliau! Bukti terang dan jelas! Begitu juga dgn video terbaru lakonan org mirip wajah STOPA! hehe ... 
Dan yg menyebabkan aku begitu yakin ANWAR IBRAHIM memang melakukan perkara2 yg di tuduh ialah SUMPAH LAKNAT. Kenapa ANWAR IBRAHIM takut nak sumpah? Hairan. Sedangkan sumpah tu bukan sumpah org lain macam PAS sembahyang hajat pecah perut PM. Itu BODOH dan JAHIL nama nya. Ini sumpah diri sendiri agar rakyat yakin dia tidak melakukan nya.

Dr Asri bekas mufti Perlis juga turut sarankan ANWAR bersumpah, itu masa dia mufti dan di hentam teruk oleh PAS sampai ada yg kata dia BAPAK SETAN. Tapi sekarang dah jadi WAHABI, asyik beack up ANwar je. Terbaru SAIFUL bersumpah laknak sekali lagi di hadapan KAABAH. Dia pun hentam la Saiful kata NABI tak ajar. Hahahaha Dr Wahabi! Lu apa kes? Sumpah je la, bukan susah pun. Ini leh sebab nya aku YAKIN 300% Anwar memang meliwat SAIFUL!

Dan di sebabkan ANWAR pemimpin UTAMA Pakatan Rakyat ... maka AKU TOLAK PR! Kalau dia org bawahan takper la. Ini KEPALA BEB! Kalau KEPALA DAH MAIN TAIK, BADAN SEMUA BUSUK LA WOI!

AKAI TARAK KA? Anywayz, dah lambat nak ubah semua nya ... sekarang esok hari penentu ... samada rakyat mahukan seorang yg BERSIH dan terbukti berjaya memimpin negara ke arah kemajuan dan kemakmuran, atau rakyat memilih untuk Malaysia menjadi sebuah negara yg kucar kacir dan tak aman lagi. Demo boleh buat hari2 beb kalau PR memerintah! Tak boleh kene tangkap! Best jugak yer! Hmmmm

Ok la  .... Esok kita akan tahu apa rakyat mahukan. Cuma tak payah lah salahkan HANTU jika PR kalah OK! Terima macam BN menerima kekalahan di Penang, Selangor, Kedah dan Kelantan. Budiman je. Jgn kecoh2 OK! Act like HUMAN! Bukan Macam BEROK! TAKBIR!