Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 1, 2013

SI LUNCAI: Anwar mahu Husam 'buka pintu Putrajaya'

 

PUTRAJAYA - Dengan semangat yang berkobar-kobar dan dilihat agak luar biasa, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyeru warga Putrajaya melakar sejarah membenamkan kerajaan Umno-Barisan Nasional pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), Ahad ini.

"Ini masanya untuk kita beri pengajaran kepada mereka.


BACA LAGI ANGAN SI LUNCAI

p/s: Kesian ... PERANG MINDA telah mula di mainkan oleh ANWAR IBRAHIM. Ini bermakna telah masuk kempen pada tahap ke dua. Sekarang masa nya ANWAR @ PELIWAT memulakan perang MINDA terhadap BN. Untuk BN jangan terikut2 atau berasa gentar dengan cara ini. Kita semua tahu bahawa setiap ceramah ANWAR di ikuti berdoyun2 ... beribu2 ... penyokong tegar mereka yg di bawak khas mengikut setiap ceramah perdana mereka.


Kalau pergi ceramah tempatan mereka ... haram YOP! Nak dpt 100 org pun susah! Kenapa kali ni beria2 benar ANWAR nak rasuk rakyat? Sebab pelbagai faktor, ANWAR makin TUA nak mampos, makin byk penyakit (penyakit kelamin tak tau la ada ke tak sebab suka liwat dan langan pelacur) dan kali ini jika mereka kalah, bermakna tiada lagi harapan untuk ANWAR menjadi PM! Maka perjuangan mereka kira dah tamat la. Sebab perjuangan PKR dan PAKATAN RAKYAT ialah menjadikan ANWAR sebagai PM sahaja.


Ah ... malas la nak ckp byk. Aku rasa rakyat dah matang dan bijak. INSYAALLAH Selangor dan KEDAH akan kembali kepada BN. Dan BN akan menerajui negara dan menjadikan negara kita aman dan maju jaya. INSYAALLAH!