Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 1, 2013

BERITA BOOM: BAPA SAIFUL Tarik Balik Permohonan Maaf Kepada ANWAR!


Kes liwat: Azlan tarik balik kenyataan 8 Mac, minta maaf kepada Saiful

KUALA LUMPUR - Dalam perkembangan mengejutkan menjelang hari mengundi 5 Mei, Azlan Mohd Lazim hari ini meminta maaf kepada anaknya, Saiful Bukhari, yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, kerana telah mendakwa dia telah dipergunakan oleh pihak tertentu, pada satu sidang media 8 Mac lalu.

Azlan berkata permohonan maaf itu dibuat atas kesedaran dan keterlanjuran beliau mengkhianati anaknya, bukannya kerana desakan mana-mana pihak berkepentingan politik.


"Kepada seluruh ahli keluarga saya terutamanya ibu saya, adik-beradik saya, keluarga arwah ibu Saiful dan lebih-lebih lagi anak saya yang telah saya khianati, Saiful Bukhari, saya ingin memohon ampun dan maaf yang tidak terhingga kerana tindakan saya telah membuat keputusan yang salah," katanya kepada pemberita pada sidang media tergempar di sebuah hotel di sini, hari ini.

BACA LAGI

p/s: Aku dulu menggelarkan mamat ni sebagai BAPAK PALING BODOH DALAM DUNIA. Alhamdulillah sekarang dia da sedar dan kembali ke pangkal jalan. Apa pun sebab nya dia tarik balik tak kisah yang penting dia telah sedar siapa sebenarnya ANWAR IBRAHIM! Dia tentu sesal tak sudah apabila dengan terbuka menyokong ANWAR IBRAHIM sedangkan anak nya sendiri di LIWAT oleh binatang tu!


Berkat kesabaran SAIFUL dan doa nya mungkin, menyebabkan ayah nya sedar. Betapa bodoh nya tindakan beliau. Sekarang rakyat boleh nilai kembali tentang ANWAR. Sanggupkah rakyat Malaysia di pimpin oleh seorang PELIWAT, seorang yg suka 'MAIN' dengan bini orang dan juga manusia yg gemar melanggan PELACUR?