Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, July 16, 2013

Amerika Ada Kesah Ke Kalau Islam Berbunuhan Sesama Sendiri? Tak Der Nyer Yoepppp!


Amerika janji tak sebelahi mana-mana pihak di Mesir

Amerika Syarikat (AS) tidak akan menyebelahi mana-mana pihak semasa pergolakan semasa Mesir sedang berlangsung, kata Timbalan Setiausaha Negara William Burns pada Isnin, dalam usaha menjawab kebimbangan kedua-dua pihak pro dan anti presiden Mohamed Mursi yang digulingkan.

- Petikan Dari Malaysiakini

P/s: Adakah USA akan kesah dengan pembunuhan sesama Islam yg berlaku walau di mana pun? Jangan harap la beb, Islam bersengketa sesama sendiri adalah satu peristiwa indah bagi Amerika dan semua kafir2 harbi ni. Sudah menjadi matlamat mereka untuk menghapuskan umat2 Islam. Kalau di Palatine mereka boleh membunuh umat Islam sesuka hati, begitu juga seperti apa yg berlaku pada IRAQ adakah anda ingat mereka akan kesah akan peristiwa atau perbalahan sesama Islam seperti berlaku di Mesir dan Syria?

Matlamat mereka ialah menjatuhkan negara2 yg di pimpim oleh orang Islam terutama dari gulongan SUNNI dan menaikkan pemimpin dari puak2 SYIAH atau ISLAM LIBERAL. Tujuan nya agar senang ... si KAFIR2 ni tau puak2 laknat SYIAH akan membantu mereka untuk menghapuskan puak SUNNI seperti kita.

Itulah jugak la sebab nyer Amerika tidak mengambil tindakan kepada IRAN yg di pimpim oleh puak SYIAH. Fikir2 kan la ... jangan la kita termakan dengan janji2 manis mereka. Marilah kita sesama Islam bersatu ... kita jangan jadi macam negara2 timur tengah tu ... tumbangkan pemimpin ... lepas tumbang  masih tak puas hati, tumbang lagi ... lama2 mereka akan duduk dlm peperangan sesama sendiri sampai bila2.

Itukah yg kita mahu?