Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 7, 2013

PAS dan UMNO WAJIB Bersatu Demi ISLAM!

N.AJIS berhenti dari  jadi MB Kelantan je. Dia ni la penghalang utama dalam penyatuan ISLAM di negara kita nih! Belajar lah dari orang CINA! Tak kira parti apa, mereka dah bersatu padu untuk menghapuskan kuasa orang MELAYU! Masa makan derang berbaris depan sekali! Kasik bantuan, derang lah jugak di depan sekali! Pergi hospital RM1, derang jugak depan sekali! Tapi apabila tiba tentang kuasa, mereka lupakan semua jasa2 kita dan bersatu tak kira parti untuk mendapatkan kuasa!
Inilah sikap orang CINA yang kita perlu ikut! Sikap perkauman yg amat DAHSYAT! Dan sebab perkauman itu jugak lah mereka bertambah kuat! Kita MELAYU apa cerita? Tak cukup di peti undi, turun lak ke jalanraya bergaduh sesama sendiri! MEMANG KITA BODOH!

CINA bertepuk tangan melihat KEBODOHAN kita bergaduh sesama sendiri! Kita pulak bertepuk tangan siap bertakbir untuk CINA2 tuh! APA PASAI KITA JADI BODOH BEGINI? Cuba lihat keputusan PRU13 kelmarin. Parlimen BN memenangi 133 kerusi, DAP 38 kerusi, PKR 30 kerusi manakala PAS hanya 21 kerusi.
Kalau pun PR berjaya memerintah negara, adakah PAS yg hanya menang 21 kerusi dapat menyuarakan pandangan atau pendapat yg boleh di pandang sirius oleh DAP dan PKR. Sedangkan PAS parti minoriti. Cuba fikirkan!
Tapi cuba pulak fikirkan jika PAS bersatu dgn UMNO! Maka kerusi parti ISLAM ada 154! Melebihi 2/3! Bukan ke pada masa itu PAS akan dapat lebih menyumbang kepada ISLAM dan negara kita? Kenapa lah duk kenang cerita lama. Dendam tak habis. Kalau nak cerita lama, DAP pernah kata macam2 dekat PAS sebelum mereka bersatu dlm PR. Malah sehingga sekarang DAP masih menentang negara ISLAM dan undang2 ISLAM! ANWAR IBRAHIM juga pernah berkata macam2 tentang PAS semasa beliau dalam kerajaan! Anwar juga terkenal dengan sikap suka main bini orang, main liwat, main chinadoll dan seperti DAP, PKR juga menentang negara ISLAM dan hukum ISLAM. Tapi pelik pulak apabila PAS masih boleh memaafkan mereka2 ini. Malah PAS menyanjung tinggi DAP dan PKR ini!

Bersatulah! PAS dan UMNO! Ketepikan dulu soal LOGO dan soal jawatan. ISLAM itu sendiri patut kita dahulukan! Masing2 perlu beralah. Jangan byk syarat ... kita nak menyatupadukan ISLAM! Bukankah ini tuntutan AGAMA kita? Bile kita bersatu, aku yakin DAP dan PKR akan telungkup dan tak berani nak cakap banyak! Masa itu nanti mungkin mereka (PKR dan DAP) juga akan sedar dan akan menjadi PEMBANGKANG YANG BIJAK! PEMBANGKANG YANG MAHU SAMA-SAMA BANGUNKAN NEGARA! Bukan PEMBANGKANG SEPERTI SEKARANG YANG SERING MEMBURUK-BURUKKAN NEGARA! SERING BUAT HURU HARA! DAN MCM2 LAGI!
JOM BERUBAH! PAS dan UMNO WAJIB BERSATU!