Berita Harian: Mutakhir

Thursday, April 30, 2009

Nizar Membuat UGUTAN!!


Aku amat tertarik dengan penulisan yang aku baca pagi ni di blog CINA ISLAM (walaupun Cina Islam suka menapis komen pelawat, baik tak yah kasik komen cam aku ni ha, senang!). Beribu orang hadir dgr ceramah oleh Nizar the gang termasuk Hj Nga Kor Ming. Tapi rata2 aku tgk org cina je yang byk, tapi tak pe la. Itu hak derang nak ceramah ke apa ke asalkan ada permit dan terkawal dah. Jangan menyusahkan org lain. Tapi dalam baca2 tu aku tertarik dengan kenyataan@ugutan Nizar di petik dari blog CINA ISLAM.

Disamping itu beliau mengupas perkembangan Sidang DUN dengan katanya "7 Mei adalah tarikh yang mengerikan kerana hari itu akan berlaku sesuatu perkara yang tidak diduga sama sekali, kami akan bermesyuarat esok untuk menyusun strategi.  Kami akah hadir mengikut bidang tugas yang ada pada speaker." 

DS. Nizar menyifatkan " kemenangan di Bukit Gantang adalah kemenangan rakyat sebab itu Najib cukup takut. Sekarang UMNO takut kepada PRK kerana rakyat akan hukum mereka dan rakyat akan mengatakan kamu zalim dan aniaya negeri perak." mengakhiri ucapan penuh bersemangat pada malam ini.

Haji Nizar, bawak lah mengucap. Sedarkah apa yang kamu cakap ini? Kamu telah mengugut kerajaan di hadapan beribu saksi. Kamu ingat kamu siapa? Kamu menang di Bukit Gantang menjadikan kamu PEMERINTAH PERAK? Kamu juga hamba ALLAH wahai Nizar! Kamu perlu sedar dan terima ketentuan ilahi. Kamu telah di hukum kerana kecuaian kamu semasa memerintah Perak. Terima saja lah hukuman ini. Kamu menang di Bukit Gantang sebab org cina menyokong kamu. Sedar lah diri, cina menyokong kamu sebab kamu nak hapuskan bangsa kamu sendiri! Memang la derang akan sokong! Gunakanlah kepala lutut kamu wahai Nizar dan berfikirlah. Kamu melalak2 di hadapan orang2 cina nak hapuskan UMNO! UMNO ialah parti Melayu 100%, jadi secara langsung kamu melalak nak hapuskan Melayu. Hj Nga Kor Ming juga dgn seronoknya menggunakan ayat suci untuk menghentam bangsa kamu sendiri, kamu semua bersorak kegembiraan! Adoi! aku tak reti nak cakap apa ngan manusia jenis kamu nih. Nizar dah jadi SERANGGA PEROSAK BANGSA dan AGAMA!

Yang Ikhlas,