Berita Harian: Mutakhir

Friday, May 1, 2009

Blogger Upahan Pakatan Rakyat Dah Mula Takut


Dengan kebangkitan lebih banyak blog dari PRO Barisan Nasional, nampak nya blogger2 upahan Pakatan Rakyat dah mula takut. Mereka dah mula menapis komen2 dari blogger PRO BN. Mereka tentu akan kata komen kita (PRO BN) tak bagus la, tak releven la macam2 alasan, tapi sebenar nya mereka dah mula takut. Aku ambil contoh satu blogger upahan PR iaitu CINA ISLAM, aku ada komen di artikel dia, tapi tak di siarkan. Ader beberapa lagi blog yang sebelum ini komen tak perlu di tapis sekarang dah mula kene tapis.

Aku cadangkan satu je, kalau nak tapis pun, jgn lah tak siar komen2 bernas dari blogger PRO BN, jgn asyik syok sendiri je dgr pujian rakan "se upahan" Atau buat cam aku je, senang ... TAK PAYAH KASIK KOMEN LANGSUNG! habis citer. Ini sebenarnya satu perkembangan yang baik untuk semua blogger PRO BN. Ini bermakna mereka dah mula takut dan dah kekeringan isu. Tak habis2 cerita pasal Bukit Gantang, Altantuya, Komisyen dan isu Negeri Perak. Aku menyeru kepada semua blogger2 PRO BN, marilah beramai2 membuka segala kemungkaran mereka (Pakatan Rakyat) kepada rakyat. Rakyat telah tertipu selama ini dan salah satu cara mereka menyampaikan penipuan, fitnah dan tuduhan2 mereka ialah menerusi blog. Tapi sekarang, dengan bangkitnya ramai blogger PRO BN, sekurang-kurangnya dapat lah kita mempertahan kan atau pun mematahkan serangan2 membabi buta dari blogger2 upahan Pakatan Rakyat ini.

Aku cuma berharap kita jangan terikut2 rentak mereka yang sekarang ini cuba melaga2 kan sesama kita. Itu juga menunjukkan mereka takut dengan kerajaan yang di pimpin oleh D.S. Najib. Sebagai contoh, mereka cuba melaga2 kan PM dan TPM juga Khairy dan Mukhriz. Jadi janganlah percaya sangat blog2 yang tumbuh macam cendawan selepas hujan sekarang ini. Ada di antara mereka tu hanya cuba masuk di dalam kumpulan PRO BN dengan niat menjadi gunting dalam lipatan. Hati-hati dan TAHNIAH buat Blogger2 PRO BN. Kemungkaran Pakatan Rakyat WAJIB di tentang! Slogan mereka sekarang "Kembalikan Kuasa Kepada Rakyat" juga adalah satu lawak antarabangsa, slogan mereka sepatutnya berbunyi "Kembalikan Kuasa Kepada Pemimpin Pakatan Rakyat" Ini slogan yang lebih sesuai di gunakan oleh mereka kerana sememangnya mereka gilakan kuasa dunia dan mereka sanggup membuat apa sahaja demi kuasa termasukkah MENJUAL MARUAH BANGSA, AGAMA dan NEGARA!

Yang Ikhlas,