Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 26, 2009

DAP, PKR & PAS ... Pakatan BIOL.


PAS dah giler kuasa yang melampau! Tindakan oleh pihak berkuasa bukan atas umat Islam yang nak berpuasa sunat tu, tapi terhadap para kafirun yang nak mogok lapar tu. Jangan lah melampau sangat. Lihat lah pak haji-pak haji PAS tu, seronok menyokong perbuatan mungkar nih, bangga. Muka Nizar berseri2 macam CINA baru habis jual sayur. Mana letak otak kamu semua? Kalau ikut aku, biar je korang nak mogok seratus hari ke, biar mampos semua, lagi lama mogok lagi bagus, tapi kerajaan BN kita ni bukan zalim dan merupakan kerajaan yang sangat perihatin terhadap rakyat. Tak kira dari parti mana. Tu sebab kerajaan menghalang mogok lapar yang kononnya demi rakyat ini!

Aku harap pihak kerajaan menggunakan akta ISA ke atas mereka2 yang telah mula nak pijak kepala nih. Jika di biarkan maka derang ni akan jadi macam raja dalam hutan. Tahniah kepada pihak berkuasa. Jangan risau. Tu yang banyak bunyik tu bukan rakyat Perak, tapi mereka2 yang berkepentingan dalam Pakatan Rakyat je. Rakyat Perak BUKAN BODOH macam Nizar, Ngehdan Nga. Kami dapat menilai pemimpin. Bukit gantang bukan pengukur. Korang lihat sahaja lah nanti pilihanraya umum ke 13 nanti. Kamu semua akan tersungkur. Sejak kamu semua mendapat kuasa, Perak jadi kelam kabut! Yang gumbira dengan keadaan ini hanya penyokong fanatik PAS, PKR dan DAP. Fanatik yang tak kira kemusnahan asalkan ketua mereka mendapat kuasa.

Ini semua taktik kotor dan perbuatan MENAGIH SIMPATI RAKYAT dari Pakatan Rakyat. Tak habis2. Tapi ada jugak yang tertipu dengan lakonan bangang mereka nih. Lakonan bangang hanya di terima oleh orang yang bangang. Al-Banjari siap tangkap gambar cek 200k kononya org hadiah demi perjuangan DAP nak bunuh diri tu. Aku pun boleh Al-Banjari biol oiiii, kalau setakat tulis cek jgn kata 200k, 2 mil pun boleh. hahaha memang Melayu dol macam fanatik PAS ni senang kene tipu. Aku dah  mula cakap kasar sikit. Maaf lah, aku tak tahan tgk orang yang kononya beragama ISLAM boleh menyokong perkara2 camni. BODOH! Otak ada tapi tak pakai. Otak lembu boleh gak org makan, OTAK ORG PR ni buang dalam longkang je. Tak boleh guna.

Kata nak berjuang untuk Rakyat, tapi sedar kah kamu semua dol-dol yang perbuatan kamu tu akan memburukkan nama dan pandangan org luar terhadap negara kita? Senario rancangan PR, Buat mogok lapar, panggil pemberita luar negera, pemberita pro US tu pun menghentam negara kita, pelabur percaya dan taknak melabur di Malaysia. Siapa yang rugi? Oiii DOL-DOL PAS, PKR dan DAP, RAKYAT MALAYSIA LAH RUGI BAHALOL OIII! Berjuang untuk rakyat apa? PAS jgn ingat kamu sahaja yang bijak dalam hal agama. Kamu terlalu riak. Kamu ingat semua orang jahil. Sehingga kamu semua menghina mufti2 di negara kita. Mari kita sama-sama renung hadith di bawah:

Rasulullah s.a.w. bersabda maksudnya "Sekali-kali Allah tidak akan menerima sesuatu amalan yang di dalamnya terdapat sebesar biji sawi dari sifat riak" (Riwayat Al-Mundziri)

Yang Ikhlas,