Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 26, 2009

Tahniah Puan Aminah!


Tahniah buat calon bebas prk Penanti iaitu Puan Aminah Abdullah. Beliau merupakan orang lama PKR yang dah nampak kebenaran. Nampaknya Pn Aminah, walaupun hanya calon bebas tapi dapat juga membuatkan PKR @ PR menggelabah di Penanti! Sampai blogger kuat PAS macam AL-Banjari dan Cina Islam pun sebuk2 menghina Pn Aminah. Aku cuma harap Puan Aminah berani sebarkan pada umum rahsia2 busuk PKR tu. Berani kerana benar. Rakyat berhak tahu dan Puan Aminah juga wajib membawa kebenaran kepada rakyat. Ini bukan untuk kebaikan rakyat di kawasan Penanti sahaja, bahkan rakyat Malaysia keseluruhan nya.

Jika benar ada bukti2 sah  tentang kemungkaran PKR, sila sebarkan ke seluruh alam. Biar rakyat tahu siapa PKR sebenarnya. Di harap Puan Aminah tak pula jadi seperti si MUNAFIK Anwar Ibrahim yang sering cakap "saya ada bukti yang kukuh" tapi sebenarnya cakap2 kosong atau pembohongan sahaja! Tanya Anwar Ibrahim, mana bukti PM kita terima komisen beli sukhoi dan kapal selam? Cakap je. Dasar PENIPU Anwar Ibrahim harap2 tak terserap di jiwa Puan Aminah.

Buat Puan Aminah, zahirkan kebenaran, kalah di Penanti pun takpe asalkan kebenaran di tegakkan! Mari sama-sama kita hapuskan PKR! Selagi PKR dan Anwar Ibrahim masih ujud, selagi itulah Malaysia takkan tenteram. Anwar Ibrahim PRO US dan tak ubah sikap nya seperti ISRAEL! Malaysia bernasib baik kerana pemimpin berani negara iaitu Tun Mahathir dapat juga menghalang pengkhianat bangsa dan negara ini dari menduduki tempat nombor 1 negara! Jika Anwar Ibrahim dapat jadi PM, HANCUR LAH MALAYSIA NIH!!

Akhir kata, teruskan  perjuangan anda Puan Aminah! Hapuskan PKR! Kebenaran akan menghapuskan kejahatan! Allah bersama-sama orang yang benar.

Siapa Puan Aminah Abdullah?
Puan Aminah Abdullah berusia 56 tahun, beliau yang pernah menjawat jawatan Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (KeADILan) Bukit Bendera dari tahun 1999 sehingga 2007, Exco Wanita KeADILan Pusat 2000-2007, Timbalan Ketua Wanita KeADILan Negeri pada tahun 2000-2004 dan seterusnya sebagai Ketua Wanita KeADILan Negeri Pulau Pinang dari 2004-2007 sebelum meletakan jawatan pada 13 Julai 2007 ekoran krisis dalam parti berkenaan.

Aminah yang mempunyai empat orang anak kesemuanya perempuan. Suaminya, Mohd Rofi Osman yang juga bekas Ketua KeADILan Bahagian Bukit Bendera.
Yang Ikhlas,