Berita Harian: Mutakhir

Monday, May 25, 2009

Email Dari Pembaca (2)


Dari Pemuda Pas (22hb Mei 2009):
Kamu ni knp? Dah pandai sgt ke? Kamu menyokong kerajaan yang rasuah! Itu yang kamu banggakan? besar pyer BODOH! Jika PAS tak ada maka kamu semua orag UMNO masih pakai cawat la! Tutup je la blog kamu ni!
Dari Muhd Zai (22hb Mei 2009):
Aku sokong perjuangan kamu m-2day! UMNO mati maka matilah orang melayu. Mati orang melayu maka matilah Islam di Malaysia. Teruskan perjuangan anda! Moga-moga perjuangan anda di berkati allah.
Dari Atikah Perak (24hb Mei 2009):
Salam perjuangan saudara m-2d, saya selalu mengikuti perkembangan blog awak. saya suka membaca pendapat, pandangan dan nasihat awak. banyak pengalaman awak yang boleh di jadikan tauladan kepada pembaca. tahniah sekali lagi.
Dari UMNO Si** (25hb Mei 2009):
umno bodoh si**! mampos la kamu semua! setiap kali sembahyang kami doakan kehancuran kamu semua pejuang umno yang si**. kamu semua akan mati dan di bakar dalam neraka jahanam! blog kamu hit pun cam si**. tengok la blog blogger macam siasah, albanjari dan lain-lain berjuta! blog kamu? hahahahahaha hak tui!
Komen M-2Day:

Cam ni la, aku dah kata, kita semua ada pendapat masing2, ini sebahagian dari email2 yang aku terima. Yang aku letak ni kira contoh bagaimana feedback yang aku terima dari pembaca blog aku. Kamu semua boleh menilai sendiri. Aku tak risau sgt tentang hit blog aku, pada aku, jika hit blog ni 20 sehari je pun, tapi aku dapat membuat 20 orang ini berfikir secara terbuka, ALHAMDULLILAH aku puas. Dari blog aku hit berjuta tapi aku merosakkan pemikiran pembaca dengan perkara2 yang salah. Aku akan letak lagi email2 yang boleh membuat kan anda berfikir. Baca email di atas, dan cuba fikir elok2.

Yang Ikhlas,