Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, March 10, 2010

Abg Zul OooOoo Abg Zul


Pemecatan Zulkifli Noordin, Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu baru2 sebenarnya akibat dari permainan TARIK TALI Abg Zul sendiri, dan Abg Zul TEWAS! Bukan apa, PKR tahu Abg Zul lambat laun akan keluar dari PKR jadi mereka mengambil kesempatan ini untuk menunjukkan kepada rakyat KONON NYA PKR tak takut kehilangan MP nya dan PKR adalah sebuah parti yang berpegang pada prinsip. Berita buruk buat Abg Zul, sebab selepas ini, sebarang kenyataan Abg Zul akan di anggap oleh rakyat sebagai "Kenyataan Orang Marah"

Sebagai contoh jika Abg Zul keluar PKR dengan sendiri dan selepas itu membuat kenyataan akhbar, aku rasa rakyat akan lebih dapat menerima kenyataan beliau, tapi bila beliau "DI BUANG" maka penerimaan rakyat akan dengan sendirinya berkurangan. Biasa lah, kalau dah kene buang, mesti le marah dan mengutuk BOSS lama. Inilah yang akan orang fikir.

Anywayz ini pendapat aku. Good Luck Abg Zul! Join UMNO cepat dan buktikan pada rakyat Abg Zul benar2 berjuang untuk kemakmuran rakyat, bukan untuk ANWAR IBRAHIM!

Yang Ikhlas,