Berita Harian: Mutakhir

Thursday, March 11, 2010

Ahli PKR Keluar Parti, PAS Yang GILER MEROYAN!! Kah kah kah


Kah kah kah, melucukan bila PAS pulak yang GILER MORAYAN bila ramai ahli2 PKR keluar parti. Sepatutnya PKR yang melebih2 mengutuk ahli2 mereka yang keluar tu, tapi ini PAS pulak yang MEROYAN! Kah kah kah. Contoh nya PAS nak tunjuk handal mencabar Abg Zul untuk berdebat berkenaan isu Kalimah ALLAH. Sombong giler betul PAS ni. Dia saja la yang mahir bab2 ISLAM ni, mufti2 semua ni nak letak mana? BODOH SOMBONG, itu lah sikap sebenar PAS. Kalau BODOH je satu hal, tapi BODOH SOMBONG! Memang payah nak membetulkan orang2 BODOH SOMBONG ni.

Buat apa pi cabar Abg Zul tu, isu kalimah ALLAH ni tak perlu di debatkan. Kita ada mufti2, ulama2 yang boleh memikirkan hal ini. Mereka lebih arif tak payah la nak sebuk2. Hal ni jadi "ISU" pun di sebabkan Pakatan Rakyat yang "MEMPOLITIKKAN NYA"

Pada pendapat aku, PAS ni GILER MEROYAN sebab PAS dah goyang, PAS tahu mereka akan makin "DI KUDA" oleh DAP bila banyak ahli2 Melayu PKR keluar pasti. Agenda ISLAM PAS juga terpaksa di kuburkan kerana PAS tidak cukup suara untuk menjadi ketua dalam Pakatan Rakyat dan meneruskan perjuangan asal mereka. PAS tahu DAP sedang giat menabur budi kepada PKR dengan niat bersubahat dengan PKR untuk meminggirkan PAS dan jika PKR di bubarkan maka semua ahli PKR akan masuk DAP sekali gus menjadikan DAP mempunyai suara tertinggi dalam PR. PAS hanya akan kekal sebagai KUDA TUNGGANGAN. Tu yang PAS GILER MEROYAN TU! Kah kah kah ... huhuhu

Yang Ikhlas,