Berita Harian: Mutakhir

Thursday, March 11, 2010

Peliwat Tegar Di Soal Siasat Lagi! Tak Habis2 Buat Hal Org Tua Kutuk Nih!


Peliwat Tegar Anwar Ibrahim kene soal siasat lagi kerana keceluparan mulut nya ketika membuat ceramah2 nya. Bagus dan TAHNIAH pada pihak Polis! Orang Tua PELIWAT ni perlu di ingatkan, jaga mulut tu, jangan suka membuat fitnah dan tuduhan2 tanpa bukti. Dan aku rasa Polis wajib mengambil tindakan terhadap orang tua kutuk ni. Tak habis2 sebut KOMISEN yang kunun nya di ambil oleh D.S. Najib, beratus juta! kah kah kah! Kebodohan tahap cipan. Mana buktinya? Cakap ko je orang tua kutuk. Dengan pengikut BUTA TULI ko tu, boleh la ko kelentong, dgn aku tak payah lah. Setakat cakap ko tu, aku rela percaya cakap mat fit kat kampung aku nih. Penasihat Ekonomi Selangor yang bernilai RM1. Porahhhhh. Sekali lagi tahniah buat anggota polis. Ini antara petikan di ambil dari Malaysiakini;

"(Dalam majlis berkenaan) sememangnya kita ada menyebut mengenai pembunuhan Altantuya, kita sebut mengenai komisyen dan rasuah dalam pembelian kapal selam," katanya.

Anwar mendakwa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor serta ahli Umno lain menggunakan polis untuk menakut-nakutkan pemimpin pembangkang.

"Kami bantah sekeras-kerasnya siasatan ini.

"Semua program ini kita jalankan dengan permit (polis).

"(Saya seru) polis supaya jangan diperalatkan ahli politik dan beri tumpuan (membanteras) jenayah.


Hek ele, boleh lak nasihat PDRM supaya jgn jadi alat ahli politik, kah kah kah. Kamu tu Anwar Ibrahim tak puas2 ke memperalatkan orang untuk mencapai cita2 kamu yang TAK MUNGKIN tercapai tu? Nak jadi Perdana Menteri Malaysia? Kah kah kah kah kah. Aku tak rela seorang GAYBOY jadi Perdana Menteri di negara aku, kalau nak jugak ko pegi la kat Australia, sana memang negara GAY. Silakan. Kah kah kah

Yang Ikhlas,