Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, March 31, 2010

Beruk Pergi Mesyuarat, Mestilah Kecoh.

Beruk ialah se ekor binatang yang berekor dan suka lepak di atas dan di bawah pokok. Beruk juga suka membuat bising untuk menarik perhatian orang dan pada beruk jika lebih kuat dia memekak, maka orang akan ingat dia lebih hebat. Beruk juga tak reti malu dan tidak beradap. Beruk juga tidak reti apa itu undang2. Beruk sebenarnya boleh di latih untuk berjoget2 di jadikan tarikan di sarkas. Beruk juga amat garang apabila kelaparan. Beruk juga suka berlepak ramai2 dan membuat kecoh.

Jadi serba sedikit sikap2 BERUK yang aku cakap kat atas tu sebenarnya semuanya ada pada wakil2 rakyat PAS, PKR dan DAP. Jadi adakah anda sanggup menjadikan mereka ini pemimpin anda? Yang dah lepas tu takpe la, apa nak buat, tapi aku harap sangat janganlah di lantik lagi BERUK sebagi wakil korang.

Apa akan jadi bila BERUK2 ni hadir mesyuarat? Sudah tentu kekecohan berlaku. Tapi yang bestnya, penyokong beruk2 ni cakap wakil rakyat budiman Barisan Nasional yang kecoh?!?!? Eh camne lak tu yek? Aku cadangkan BN tunjuk je video rakaman sidang dewan tu, supaya rakyat nampak siapa BERUK yang mereka lantik sebagai wakil mereka.

Yang Ikhlas,