Berita Harian: Mutakhir

Friday, April 2, 2010

Semua Halal Kalau PAS Yang Buat

Bro Kickdefella mendedahkah dan memecahkan TEMBELANG Kerajaan PAS pimpinan N.ajis dan kegiatan RASUAH yang mereka lakukan. Tetapi seperti biasa juga, PAS pasti ada cara dan ayat2 suci untuk menutup perbuatan TERKUTUK yang mereka lakukan. Ini dah jadi adat bagi orang PAS. Tah agama apa yang budak2 PAS anuti pun aku dah kompius! Bagaimana satu parti politik yang beria2 mengatakan mereka memperjuangkan ISLAM, tapi boleh bersikap begini? Bagaimana sebuah parti ISLAM sanggup memutarbelitkan hukum agama menggunakan ayat2 suci AL QURAN demi kepentingan politik dan duniawi mereka? Hairan memang aku hairan bagaimana orang boleh menerima parti PENIPU PAS ini.

Duit "DERMA" beratus2 ribu RM di terima sebagai balasan projek balak dan lain2 lagi. HALAL? Itu derma bukan rasuah? Inilah buktinya bagaimana begitu CETEK ilmu dan pemikiran orang2 yang begitu fanatik dgn PAS ni. Apa sahaja yang di buat oleh mereka HALAL belaka! Kelantan MUNDUR! Rakyatnya bersepah pi carik makan negeri orang, tapi N.ajis hanya tau carik duit untuk diri sendiri dan partinya PAS.

Tahniah Bro Kickdefella, teruskan pendedahan penyakit KURAP@KAYAP PARTI PAS nih. Sesungguhnya mereka dah sesat, malah aku tgk sekarang lebih sesat dari PKR.

Yang Ikhlas,