Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, March 24, 2010

E-Mail Pembaca M-2Day

E-Mail 1:
From: AHLI UMNO SEJATI
Date & Time : Fri, 19 Mar 2010 2:27 AM (GMT)

Kata sokong ....Islam.....kalau kau betul Islam kenapa kes liwat anuar tak dibicara di mahkamah syariah....Kata pejuang Islam...kau tegur la rosmah tu dan suruh dia tutup aurat...kata kau kuat Islam....tapi orang yang beriman mana ada tulis keburukan orang macam kau tulis dalam blog ni....kalau ikhlas nak berdawah bukan begini ....kau kena buat penulisan agama....Dlm umno pun kau kena tegur juga....aku tengok tulisan kau ni macam orang jahil laa sori bro...gua pun umno juga tapi dalam umno pun banyak yg tak betul..Kau nampak ke batang anuar tusuk bontot saiful...kalau tak nampak jangan buat cerita...itu kalau tak betul namanya fitnah...ingat kita semua akan mati....ada hari pembalasan. Umno tak boleh tolong...yang boleh tolong amal kita bro.....dah la bro hentikan kerja sia sia ni

E-Mail 2:
From: zakri mohamad
Date & Time : Sat, 13 Mar 2010 1:10 AM (GMT)

Saya sokong blog saudara. Puak PAS dah bertukar Agama dengan parti. Kadang kadang PAS adalah islam adalah PAS. Menghalal demi undi pilihanraya. Kroni nik aziz dah kaya raya sekarang.

E-Mail 3:
From: Laila
Date & Time : Fri, 12 Mar 2010 3:29 AM (GMT)

teruskan hebah kepada Rakyat segala muslihat yang berlaku supaya kami tahu menilai

Komen M-2Day:

Terpulang pada pendapat korang untuk menilai penulisan aku. Sebab ini juga lah aku tak aktifkan komen post. Sebab kita masing2 ada pandangan tersendiri. Pada aku, aku tulis apa yang aku fikir perlu. Kadangkala kita ni perlu di ingatkan, bukan kita tak tahu. Kita manusia yang di jadikan ALLAH, baik orang PAS atau UMNO, kita sama2 di jadikan dari punca yang sama. Kita juga akan di kembalikan ke tempat yang sama. Seperti kata penulis di atas tu, UMNO tidak dapat membantu kita di akhirat nanti, tapi dia mungkin lupa, PAS juga tidak dapat membantu pengikutnya di padang mahsyar nanti.

Memang ada kelemahan dalam UMNO, memang ujud rasuah dalam kerajaan BN, tapi adakah kerajaan negeri Kelantan, Kedah, Pulau Pinang dan Selangor bebas 100% dari rasuah? Tidak ujudkah kronitism di negeri2 pembangkang? Sendiri mau ingat la kawan. Pakatan Rakyat lebihdahsyat lagi kuku besi nya, siapa pun tak boleh mengkritik atau melawan pemimpin atasan, lihat apa jadi di Pulau Pinang. Lawan cina tu je kene buang. Adakah ini kebebasan bersuara? Adakah ini demokrasi?

Lihat pulak PAS, bagaimana PAS begitu mengAGUNGkan N.ajis. Aku rasa kalau N.ajis suruh semua orang PAS makan TAIK pun budak2 PAS akan makan taik. N.ajis di agungkan oleh pengikut PAS seolah2 sama tahap dengan tuhan, sehingga semua yang di lakukan N.ajis di anggap betul dan tak berani di bantah oleh orang2 PAS. Adakah ini demokrasi? Guna otak fikir, jgn guna pala lutut.

Yang Ikhlas,