Berita Harian: Mutakhir

Saturday, March 13, 2010

PAS Penuh Dengan Kebencian ... Ish Ish Ish


Tindakan timbalan presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa hadir dalam program bersama Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan bercakap soal “perpaduan politik Islam” menimbulkan kecurigaan banyak pihak.


"Napo mu pegi majlis nge TPM tu ha??? Celako celako celako, hare hare hare (haram) mu tak tau ko kito PAS tak boleh mano2 majlis nge demo (UMNO)! celako celako celako" Betul ke dialog Kelantan aku ni? Kah kah kah

Kesian, hadir satu majlis yang di hadiran orang UMNO pun disalah anggap oleh PAS? Dahsyat betul. Memang benar lah apa yang orang kata. Sembahyang pun tak boleh berimam kan imam UMNO, kenduri orang UMNO pun tak boleh datang. Memang ini terjadi. Di tempat aku ni pun terjadi. Adakah ini menepati ajaran Islam dan sunah Rasul kita? PAS penuh dengan KEBENCIAN. Dan percayalah bak kata orang, jika kita mahu orang menghormati kita, kita perlu menghormati orang lain dahulu. PAS membenci orang lain, maka orang akan membenci mereka. Allah tidak menilai orang dengan parti politik mana yang kita sokong. Ingat lah, kita sama je.

Di takdirkan kamu masuk hospital akibat kemalangan, dan kene masuk darah, adakah kamu akan mintak doktor tu "Doktor, bagi saya darah orang PAS, PKR atau DAP je, darah orang UMNO,MCA,MIC dan lain-lain tu saya taknak!" Kah kah kah ... guna lah otak tu, kalau tak reti guna akal fikiran yang ALLAH beri tu, maka otak korang tu sama je cam otak LEMBU.

Yang Ikhlas,