Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, April 7, 2010

ANWAR Pukul Gendang, PAS Menari Tergelek-Gelek .. Ewahhhh!

Kah kah kah, inilah dunia sekarang. Demi kuasa dunia, ISLAM di gadai, maruah diri di longkangkan. Anwar keluar kenyataan sikit, PAS memekak macam anjing. Tapi aku teringat gak pepatah Melayu "Anjing Menyalak Gunung Takkan Runtuh". Tapi aku jadi hairan, macam mana PAS begitu mudah menari2 setiap kali PKR atau DAP bergendang. Tergelek2 mengalahkan penari gelek Arab. Begitulah mudahnya mengaburi mata "Si Gila Kuasa". Cuit sikit, MENGGELETEK derang menari. Kah kah kah, nasib baiklah PAS bukan pemerintah negara, jika mereka memerintah negara maka kita akan lihat lah mereka menari2 sepanjang tahun mengikut rentak paluan gendang PKR dan DAP. Melayu akan HANCUR, ISLAM akan TERKUBUR di negara kita ni. Alhamdullilah kerana masih ada orang2 Melayu yang boleh berfikir secara waras, dan jumlah nya semakin bertambah setiap saat.

Getik dan menyampah melihat gelagat orang yang mencanang di masjid2 kununnya menyokong PAS akan membawa kita ke syurga. PI MAMPOS LA! Hanya ALLAH penentu segala, inilah kesesatan PAS. Menganggap N.ajis seperti TUHAN! Bertaubatlah! PAS juga lebih menghargai pemberian RM100 oleh rakan mereka si CINA KAFIR di Penang dan buat2 lupa berapa banyak kedai2 dan rumah2 orang Islam dan rakyat di ROBOHKAN di Penang. Inilah yang aku cakap, mudah sungguh nak mengaburi mata si GILA KUASA PAS nih.

Apa pun korang boleh guna pala hotak korang untuk fikir. Harap2 korang tak kabur mata macam orang PAS. JikaUMNO musnah, MELAYU dan ISLAM turut akan MUSNAH! Berhati2 lah.

Yang Ikhlas,